, Newsy Play Promocje

Wakacyjne promocje w Play na kartę. Darmowe pakiety i Tidal do końca roku

Fot. Play

Fot. Play


Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • mozilla007

    Czyli jak zwykle bez limitu z limitem.

  • wlo

    GB sprawdza się kodem *106#
    W Play Fresh działa
    a w RBM Na Karte – Usluga chwilowo niedostepna. Sprobuj pozniej.

  • Zbigniew

    Nie wiem po co to komu jak np. w RBM mialem bonus po kazdym doladowaniu (i zebralem ponad 50GB) i majac jeszcze chyba 8 GB co m-c…przy tak mizernej jakosci LTE.
    Teraz bedac w PLUSH place 12,50 zł co m-c (zwrocilo mi sie juz wielokrotnie roamingu UE) przez 3 okresy rozliczeniowe, pozniej 25 zł co m-c (a kolejne darmowe 5te doladowanie wplywa mi na pełne konto – nie bonusowe jak w PLAY).
    Czyli rok uzytkowania telefonu przy pelnym no limit (rozmowy kom/stacj./mms/sms/10gb danych) wychodzi ponizej 20 zł!!!

  • WujekYahoo

    Promocja działa chyba od jutra, bo teraz komunikat o tym że usługa chwilowo niedostępna.

    • http://www.techmaniak.pl Damian Kucharski

      Miało być od dzisiaj (30 czerwca-30 września), więc obsługa Play zapewne zaspała i trzeba będzie poczekać 🙂

      • WujekYahoo

        Już działa 🙂
        Oferta play na kartę i play odNowa

  • 0001

    Jeszcze nie można włączyć

    • Luka

      Mam ofertę Play internet na kartę przy próbie aktywacji ,, tydzień bez limitu za darmo” pojawia się komunikat ,,usługa chwilowo nie dostępna”. Dzwonię więc na infolinię po 10 minutach oczekiwania zgłasza się konsultant, po wyjaśnieniu problemu, przekazuje mi że włączył już usługę. Chwilę później ku mojemu zaskoczeniu przychodzi do mnie SMS z potwierdzeniem aktywacji ,,jednego dnia bez limitu” !! (płatne 4 złote). Dzwonię więc raz jeszcze, konsultant udziela mi informacji że promocja nie jest dla mnie, gdyż mam inną taryfę! Moja taryfa to internet Play na kartę. Pytam więc dlaczego został włączony dzień bez limitu?? Zapada cisza. Istny cyrk. Brak kompetencji konsultantów, długie oczekiwanie na rozmowę, słaby zasięg.. W zeszłym roku, wypowiedziałem umowę i przeniosłem dwa numery od tego operatora. (Nie wspominam już o dręczeniu ciągłymi połączeniami głosowymi że strony biura obsługi klienta po godzinie 20:00). Dzisiaj utwierdziłem się w przekonaniu, że była to jak najbardziej słuszna decyzja. Internet mobilny został, używałem okazjonalnie, teraz okazji nie będzie. Odcinam się całkiem od tego operatora. Niegdyś sieć Play była synonimem jakości świadczonych, usług, dziś pozostała już tylko nazwa..


reklama