Jakiś czas temu informowaliśmy Was o kiepskiej kondycji firmy HTC. Według wszelkich prognoz i analiz Tajwańczycy w nadchodzącym roku mają stracić część rynku. Dlaczego? Jeśli zdać się na opinię specjalistów, to cały problem tkwi w braku modeli z niższej półki cenowej w portfolio producenta. HTC jednak zapiera się, że dołoży wszelkich starań aby „nie podzielić losu Nokii”.
W wywiadzie dla serwisu Reuters, CFO firmy HTC, Winston Yung, twierdzi że nie ma się czym zanadto martwić i sytuacja, w jakiej obecnie znalazła się firma jest tylko chwilowa. Yung ogłosił także, że firma zdecydowanie bardziej skupi się na swoich produktach. Według niego, powinno to wystarczyć, aby tajwański gigant odbił się od dna i znów zaczął piąć się w górę.
Yung zauważył także, że firma nie notuje strat, a same zyski. W tym roku udało im się sprzedać aż 45 milionów słuchawek, co jest wynikiem dużo lepszym w porównaniu do roku ubiegłego, gdzie wynik ten wynosił o 20 milionów sprzedanych modeli mniej. Ale czy obecna strategia i plany skupienia się na swoich modelach jeszcze bardziej, aby na pewno wystarczą żeby akcje firmy na giełdzie znów zaczęły zyskiwać na wartości? Poza kilkoma obietnicami, HTC nie zmienia nic w swoim dotychczasowym postępowaniu. Wciąż wypuszczają na rynek telefony z wysokiej półki cenowej nie wprowadzając nic taniego. Ze swojej strony życzę im jednak dużo szczęścia. Tajwańczycy nie zasługują na to, aby podzielić los Nokii sprzed paru miesięcy.
Źródło: Reuters.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…