Apple iPhone 4S wziął szturmem rynki wielu państw, których obywatele zdołali dopatrzeć się w produkcie firmy z Cupertino licznych innowacyjnych rozwiązań. W ten nurt globalnego zachwytu nad „4S-ką” z całą pewnością nie wpisuje się wymagający rynek południowokoreański, dodatkowo zdominowany przez rodzimego Samsunga.
The Korea Times cytuje niezadowolonych oraz rozczarowanych użytkowników produktów z logiem nadgryzionego jabłka, których niechęć przełożyła się na zakup produktów od konkurencji. Głosy niezadowolenia budzi także brak wsparcia dla języka koreańskiego we flagowej usłudze, Siri, co zdaniem wielu użytkowników z tego kraju, skutecznie przekreśla ich plany związane z zakupem tego urządzenia.
Warto zwrócić też uwagę na fakt, że w przedsprzedaży udało się znaleźć kupców zaledwie dla około 150-300 tysięcy użytkowników nowych iPhone’ów. Wymagający Koreańczycy, bardzo ceniący sobie nowoczesne technologie, na czele z LTE, niezbyt ciepło przyjęli „odgrzewany kotlet”, jakim cały czas dla wielu pozostaje nowy flagowiec ze stajni Apple. Być może kolejna wersja smartfonu zostanie cieplej przyjęta przez azjatycki rynek, jednak – paradoksalnie – to już zależy tylko i wyłącznie od firmy z Cupetino 😉
źródło: bgr.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…