BlackBerry wypuszcza aktualizację zabezpieczeń dla swoich urządzeń z Androidem. Najnowsza łatka naprawia słabiej strzeżone miejsca w każdym z pięciu smartfonów pracujących na Androidzie.
BlackBerry nie daje o sobie zapomnieć – i to od tej możliwie najlepszej strony. Kanadyjczycy zebrali listę skarg dotyczących bezpieczeństwa swoich urządzeń, które naprawili a rozwiązanie udostępnili w najnowszej łatce. Najpewniej już w tym momencie możecie zaktualizować zabezpieczenia w swoich smartfonach BlackBerry, które pracuje na Androidzie. Jeśli jeszcze tego nie możecie zrobić, z pewnością w ciągu kilku lub kilkunastu godzin taka możliwość się pojawi.
Wzmocnienia zostały dodane to bootloadera chipsetu wzmacniając ochronę dostępu do metadanych ze sterownika Wi-Fi i sterownika kamery. Producent załatał również lukę, przez którą do naszego systemu mogło włamać się złośliwe oprogramowanie mogące wprowadzić dowolny kod w systemie. To ulepszenie pojawi się niebawem dla wszystkich urządzeń BlackBerry, łącznie z tymi, które jeszcze nie wyszły.
To bardzo dobra wiadomość dla wszystkich użytkowników BlackBerry. Firma pokazuje, że zależy jej na klientach, a małymi kroczkami wraca na właściwe tory pokazując się z dobrej strony. Wcześniej na łamach serwisu pisaliśmy o ulepszeniach Productivity Tab, które doświadczyło pewnych zmian w wyglądzie i zostało poprawione pod kątem pojawiających się błędów.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Samsung może wrócić do gry jako producent chipów firmy Qualcomm. Nowy Snapdragon 8 Elite 2…
Nie tylko najniższa cena w Polsce, ale i dodatkowy rok gwarancji. Sprawdzony sklep oferuje teraz…
Nothing nie zwlekał z wprowadzaniem stabilnego Androida 15 do swoich smartfonów. Oczekuje się takiego samego…
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…