Apple ponownie zachęca użytkowników Androida do przesiadki na iPhone’y. Firma pokazała reklamy, które nakreślają zalety ich rozwiązania. Skąd ta nagła ofensywa?
Nie od dzisiaj Apple zachęca użytkowników korzystających ze smartfonów napędzanych Androidem do przesiadki na iPhone’a. Jednak śmiało mogę powiedzieć, że w ostatnim czasie można zauważyć wzmożoną promocję tego rodzaju treści przez giganta z Cupertino.
Już jakiś czas temu Apple zaprezentowało narzędzie zwane Move to iOS, dzięki którym bezproblemowo można przenieść najistotniejsze dla nas informacje na nowy smartfon z logiem nadgryzionego jabłka. Ostatnio firma zdecydowała się nieco bardziej uwypuklić zalety mobilnych rozwiązań z systemem iOS wskazując, że są to bardziej proste i szybciej działające sprzęty niż urządzenia napędzane Androidem. Teraz ponownie możemy zobaczyć ofensywę Apple w tym obszarze.
Firma zaprezentowała trzy filmy, a właściwie krótkie reklamy wskazujące prostotę przesiadki ze smartfona napędzanego Androidem na iPhone’a. W pierwszym materiale postawiono na ukazanie bezproblemowego przenoszenia kontaktów. W drugim odniesiono się do wydajniejszego i sprawniejszego działania iPhone’a, zaś w trzecim wskazano na aspekt bezpieczeństwa i braku dostępu dla niepożądanych osób do telefonu z logo nadgryzionego jabłka.
Czym Apple kierowało się produkując niniejsze reklamy? Wątpię żeby obawiało się konkurencji, ale na pewno firma trzyma rękę na pulsie. Promocja własnych rozwiązań to przecież także nieustanne pozostawanie w świadomości konsumenta i wskazywanie posiadanych zalet.
Źródło: Apple
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.