Cieszy, jeśli wojna między tymi dwoma producentami samrtfonów przenosi się czasem poza sale sądowe. Specjalnie na potrzeby rynku amerykańskiego koreańska firma stworzyła reklamę, która nie tyle co promuje Galaxy S2-jkę, ale wyśmiewa się z flagowego produktu firmy z Cupertinio. Powiew świeżości w skostniałym ostatnimi czasy świecie reklam? Naszym zdaniem: owszem!
Już wcześniej Samsung próbował swoich sił w prześmiewczej reklamie wymierzonej w Apple’a jednak – moim zdaniem – humor oraz ironia, jaką aż ocieka nowy spot reklamowy Koreańczyków, prezentuje bardzo wysoki poziom.
Kolejka, garść ludzi, która już kilka tygodni czeka na swojego upragnionego iPhone’a aż nagle ktoś z tłumu zauważa całkiem ładną Azjatkę, posiadającą flagowy smartfon od Samsunga…no i się zaczyna. Zresztą, zobaczcie sami:
Nie ukrywam, że z wielką niecierpliwością czekam na odpowiedź firmy z logiem nadgryzionego jabłka. Przeniesienie sporu z sądów na Youtube’a dostarczy nam wszystkim wielu ciekawych wrażeń, koło których trudno będzie przejść obojętnie. A może jakieś inne firmy chcą jeszcze w podobny sposób dopiec Apple? Swoje rachunki z nimi ma chociażby HTC czy Motorola 😉
źródło: pocketnow.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony Xperia 1 VI niespodziewanie zdradza cenę przed premierą. Fani nie muszą obawiać się podwyżek,…
Huawei MatePad 11.5 PaperMatte Edition to tablet z matowym ekranem eliminującym odblaski. Wiele podobieństw do…
Kiedyś był hitem nad hitami, prawdziwym pogromcą telefonów ze średniej półki. Wydajnością dorównywał ex-flagowcom, a…
Hama wprowadza na rynek nową linię powerbanków Colour, łączących wysoką pojemność akumulatora, atrakcyjny design oraz…
Tablet iPad Air (5 generacji) to mocny zawodnik w świecie Apple. Korzysta bowiem z mocnego…
Jeden z najważniejszych flagowców do zdjęć zdrady kolejne szczegóły. W końcu 1-calowy aparat wraz z…