Cieszy, jeśli wojna między tymi dwoma producentami samrtfonów przenosi się czasem poza sale sądowe. Specjalnie na potrzeby rynku amerykańskiego koreańska firma stworzyła reklamę, która nie tyle co promuje Galaxy S2-jkę, ale wyśmiewa się z flagowego produktu firmy z Cupertinio. Powiew świeżości w skostniałym ostatnimi czasy świecie reklam? Naszym zdaniem: owszem!
Już wcześniej Samsung próbował swoich sił w prześmiewczej reklamie wymierzonej w Apple’a jednak – moim zdaniem – humor oraz ironia, jaką aż ocieka nowy spot reklamowy Koreańczyków, prezentuje bardzo wysoki poziom.
Kolejka, garść ludzi, która już kilka tygodni czeka na swojego upragnionego iPhone’a aż nagle ktoś z tłumu zauważa całkiem ładną Azjatkę, posiadającą flagowy smartfon od Samsunga…no i się zaczyna. Zresztą, zobaczcie sami:
Nie ukrywam, że z wielką niecierpliwością czekam na odpowiedź firmy z logiem nadgryzionego jabłka. Przeniesienie sporu z sądów na Youtube’a dostarczy nam wszystkim wielu ciekawych wrażeń, koło których trudno będzie przejść obojętnie. A może jakieś inne firmy chcą jeszcze w podobny sposób dopiec Apple? Swoje rachunki z nimi ma chociażby HTC czy Motorola 😉
źródło: pocketnow.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…