Cieszy, jeśli wojna między tymi dwoma producentami samrtfonów przenosi się czasem poza sale sądowe. Specjalnie na potrzeby rynku amerykańskiego koreańska firma stworzyła reklamę, która nie tyle co promuje Galaxy S2-jkę, ale wyśmiewa się z flagowego produktu firmy z Cupertinio. Powiew świeżości w skostniałym ostatnimi czasy świecie reklam? Naszym zdaniem: owszem!
Już wcześniej Samsung próbował swoich sił w prześmiewczej reklamie wymierzonej w Apple’a jednak – moim zdaniem – humor oraz ironia, jaką aż ocieka nowy spot reklamowy Koreańczyków, prezentuje bardzo wysoki poziom.
Kolejka, garść ludzi, która już kilka tygodni czeka na swojego upragnionego iPhone’a aż nagle ktoś z tłumu zauważa całkiem ładną Azjatkę, posiadającą flagowy smartfon od Samsunga…no i się zaczyna. Zresztą, zobaczcie sami:
Nie ukrywam, że z wielką niecierpliwością czekam na odpowiedź firmy z logiem nadgryzionego jabłka. Przeniesienie sporu z sądów na Youtube’a dostarczy nam wszystkim wielu ciekawych wrażeń, koło których trudno będzie przejść obojętnie. A może jakieś inne firmy chcą jeszcze w podobny sposób dopiec Apple? Swoje rachunki z nimi ma chociażby HTC czy Motorola 😉
źródło: pocketnow.com
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…