Indyjski oddział Nokii przewiduje, że w roku 2010 ilość użytkowników telefonów komórkowych w tym kraju, sięgnie imponującej liczby 500 milionów. 60 milionów spośród nich ma mieć dostęp do mobilnego wideo, zaś 100 milionów ma pobierać muzykę z sieci, używając komórki.
D Shivakumar, wiceprezes firmy Nokia India twierdzi, że połowa osób używających telefonów komórkowych będzie także korzystała z mobilnego dostępu do Internetu. „W komórkowym biznesie nie chodzi już o połączenia głosowe. Usługi sieciowe w Indiach, dostępne z urządzeń przenośnych, otwierają niezwykłe możliwości dla reklamodawców. To wielki i zarazem jeszcze niewykorzystany potencjał”, dodaje Shivakumar.
Według wiceszefa indyjskiego oddziału Nokii, rynek w tym kraju można podzielić na 3 sektory. Pierwszy, to 50 milionów najbardziej zaawansowanych i wymagających użytkowników. Środkowa część rynku zarezerwowana jest dla ok. 150 milionów klientów, dla których ważna jest jakość, choć zwracają też uwagę na koszty. Pozostałą część tworzyć ma ogromna masa użytkowników tanich komórek, o ograniczonej funkcjonalności.
żródło: Cellular-news
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Huawei rusza z majową promocją z okazji zbliżającego się sezonu komunijnego. Producent przecenia smartwatche, słuchawki…
Jak będzie wyglądać OnePlus 13? Jeśli tak, jak na dzisiejszych renderach, to mamy przepis na…
W sklepie Media Markt trwa świetna akcja promocyjna! Wydaj 1000 zł, a otrzymasz rabat aż…
Bardzo kibicuję sukcesowi Sony Xperia 1 VI. Ma wszystko, by nareszcie trafić do masowego klienta…
Seria Samsung Galaxy S25 może pracować na baterii dłużej pomimo tego, że akumulatory wcale nie…
vivo X100s, vivo X100s Pro i vivo X100 Ultra będą jednym tchem wymieniane wśród najlepszych…