Indyjski oddział Nokii przewiduje, że w roku 2010 ilość użytkowników telefonów komórkowych w tym kraju, sięgnie imponującej liczby 500 milionów. 60 milionów spośród nich ma mieć dostęp do mobilnego wideo, zaś 100 milionów ma pobierać muzykę z sieci, używając komórki.
D Shivakumar, wiceprezes firmy Nokia India twierdzi, że połowa osób używających telefonów komórkowych będzie także korzystała z mobilnego dostępu do Internetu. „W komórkowym biznesie nie chodzi już o połączenia głosowe. Usługi sieciowe w Indiach, dostępne z urządzeń przenośnych, otwierają niezwykłe możliwości dla reklamodawców. To wielki i zarazem jeszcze niewykorzystany potencjał”, dodaje Shivakumar.
Według wiceszefa indyjskiego oddziału Nokii, rynek w tym kraju można podzielić na 3 sektory. Pierwszy, to 50 milionów najbardziej zaawansowanych i wymagających użytkowników. Środkowa część rynku zarezerwowana jest dla ok. 150 milionów klientów, dla których ważna jest jakość, choć zwracają też uwagę na koszty. Pozostałą część tworzyć ma ogromna masa użytkowników tanich komórek, o ograniczonej funkcjonalności.
żródło: Cellular-news
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
RTV EURO AGD przecenia hitowe urządzenia. To smartfon Redmi z aparatem 200 MP, poręczny tablet…
Fani strategii mogą czuć się kokietowani. Epic Games w ramach rozdawnictwa postanowił udostępnić graczom dwa…
Tanich smartwatchy o designie G-Shocka jest wiele, ale to BlitzWolf BW-AT7 robi największe wrażenie -…
W ostatnich miesiącach zadebiutowało parę pancernych smartfonów polskiego HAMMER-a, ale żaden z nich nie jest…
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…