Microsoft po przejęciu zespołu odpowiedzialnego za rozwój aplikacji Wunderlist stwierdził, iż chce mieć własny program do zarządzania zadaniami. Tak powstał To-Do, który ma być realną konkurencją dla wspomnianej wyżej aplikacji. Czy to się uda?
Na pierwszy rzut oka patrząc po zrzutach ekranu, od razu można stwierdzić, że w kwestii interfejsu graficznego, jest naprawdę nieźle. Wygląda na to, że mamy do czynienia faktycznie z dobrym następcą Wunderlist oraz aplikacją, która będzie wyróżniać się spośród innych. To-Do nie posiada ogromnych możliwości konfiguracyjnych, spodoba się bardziej osobom, które cenią sobie minimalizm oraz… indywidualnie dopasowane funkcje. Microsoft chwali się zakładką „Sugestie”, która ma wykorzystywać do działania sztuczną inteligencję oraz algorytmy – niestety, na temat jej możliwości nie wiemy praktycznie nic.
W aplikacji będziemy mogli tworzyć listy, dodawać do nich zadania wraz z odpowiednimi terminami, a także ustalać powiadomienia, które przypomną nam o wykonaniu konkretnego zadania. Każda lista, podobnie, jak w Wunderlist, może posiadać spersonalizowane tło oraz kolorystykę. Co najlepsze, wszystkie rzeczy w To-Do synchronizują się na wielu urządzeniach jednocześnie – funkcja działa w oparciu o konto Microsoft.
Microsoft To-Do działa na komputerze z systemem Windows, a także na Androidzie oraz iOS. Z To-Do możecie skorzystać również za pomocą przeglądarki internetowej.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Znalezienie dobrego smartfona, który przetrwa próbę czasu i zachwyci wysoką jakością, wbrew pozorom może nie…
Komunikator WhatsApp porządkuje zakładkę Społeczności na platformie. Dodaje do niej istotne usprawnienia, które pomogą organizować…
T-Mobile ma świetną wiadomość dla klientów. Teraz za darmo zyskają oni dostęp do szybkiego 5G…
Orange Flex i sieć sklepów Żabka ma ofertę – zebrane za zakupy żappsy można teraz…
Samsung Galaxy S25 Ultra dla niejednego ManiaKa będzie ideałem flagowca i najlepszym telefonem świata. Na…
iOS 17.5 i iPadOS 17.5 doczekają się bardzo przydatnej w kryzysowych sytuacjach funkcji. Ta ułatwi…