Wczoraj odbyła się premiera Galaxy S8. Okazuje się, że Samsung przeznaczył znaczną sumę pieniędzy na marketing nowego flagowca, o czym mogą świadczyć zdjęcia z Nowego Jorku.
Premiera Samsunga Galaxy S8 i S8+ odbyła się podczas specjalnego wydarzenia w Nowym Jorku, na które trzeba było otrzymać specjalne zaproszenie. Niemniej jednak Koreańczycy zdecydowali się również na upublicznienie streamingu w sieci. Jakby tego było mało, popularne miejsce zwane Time Square zostało wręcz zalane informacjami o premierze nowego flagowca.
Całe zamieszanie obrazują zdjęcia, jakie znalazły się w sieci z tego momentu. Na wyświetlaczach (które na Time Square są tak naprawdę wszędzie) pojawiła się promocja wizualnych możliwości, jakie oferuje Inifinity Display w Galaxy S8 i S8+. Żeby zobrazować skalę marketingowego szumu w tym miejscu dodam, że wystąpiła także specjalna trupa artystyczna. Artyści wykonali taniec w ramach celebracji premiery najnowszych smartfonów Samsunga.
Jak widać, Samsung nie pożałował funduszy i przeznaczył sporą część budżetu na marketing Galaxy S8 i S8+. Niejednokrotnie byliśmy świadkami ciekawych pomysłów na promocję urządzeń Koreańczyków, ale rozświetlenie Time Square robi świetne wrażenie. Osobiście przypomina mi to obrazy z dobrej, kinowej produkcji – gdzie ważna informacja pokazuje się na dosłownie każdym możliwym ekranie.
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Intensywne te ostatnie dni. Słuchawki bezprzewodowe do 600 złotych powinny oferować coś "ekstra". Test Motorola…
Użytkownicy smartfonów Apple muszą mieć się na baczności. Oszuści czyhają na nich w oficjalnym sklepie…
Motorola Moto G Stylus 2024 pozuje na pierwszych zdjęciach. Średniopółkowy model z rysikiem w obudowie…
Samsung ma w maju ofertę nie do odrzucenia. Przy zakupie składanego smartfona Galaxy proponuje nam…
Ważny ex-flagowiec zaczął otrzymywać aktualizację w Europie. OnePlus 10 Pro lata świetności ma już za…
OnePlus startuje z oficjalnym sklepem na Allegro! Z tej okazji producent przygotował dobrą cenę świetnemu…