LG zastrzegło nazwę i logo FullVision w USA, Europie i Korei Południowej. Producent ma wielkie plany wobec tej marki, co zdaje się być zapowiedzią zastosowania ekranów o proporcjach 18:9 w kolejnych flagowcach LG.
FullVision to nazwa ekranu, jaki znajdziemy w LG G6. Jego najbardziej charakterystyczną cechą są proporcje – standardowe 16:9 zostało zastąpione przez 18:9. Do tego dochodzi jeszcze wsparcie dla technologii Dolby Vision i HDR10, akcent stylistyczny w postaci zaokrąglonych narożników czy wąskie ramki wokół samego ekranu. Nowy krok LG sugeruje, że producent ma wielkie plany wobec tego projektu.
LG zastrzegło nazwę i logo FullVision w USA, Europie i Korei Południowej. Producent chce promować to rozwiązanie i przekonywać o korzyściach wynikających z jego zastosowania w swoich smartfonach. Tak szeroko zakrojona akcja jest sugestią, że następne flagowce LG również zostaną wyposażone w ekrany FullVision, co byłoby racjonalnym i rozsądnym krokiem. Oczywiście między poszczególnymi generacjami będą widoczne jakieś różnice, ale główne cechy charakterystyczne będą już wspólne dla każdej z nich.
Pamiętajmy, że LG ma też w planach na dalszą przyszłość przeniesienie nowego formatu do smartfonów z niższych półek cenowych, więc to może być projekt długoterminowy, o ile LG nie zmieni zdania, tak jak w przypadku modułów.
Źródło: LG
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…