Serce i Rozum przeszli na emeryturę i już nigdy nie zaoferują Ci internetu, a także pakietu FunPack — usług dostępnych w Orange Polska.
Serce i Rozum to dwie najbardziej rozpoznawalne maskotki. Bawiły nas jeszcze za czasów Telekomunikacji Polskiej, później stały się twarzami kampanii Orange Polska. Zawsze miały do powiedzenia coś śmiesznego, a przy tym reklamowały ofertę operatorską. Jednak wszystko, co dobre kiedyś musi się skończyć.
Jak wynika z informacji przekazanych przez serwis wirtualnemedia, wprowadzenie nowej oferty Orange Love (łączy usługę internetu z usługami telewizyjnymi i komórkowymi), spowodowało start nowej kampanii reklamowej, w której zabrakło miejsca dla naszych bohaterów – Serca i Rozumu.
Jest to spowodowane nową strategią marketingową Orange Polska, a także wyeksploatowaniem Serca i Rozumu — tak wyjaśnia Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.
Coś jednak wisiało w powietrzu i można było się tego spodziewać, gdyż ostatnia reklama z Sercem i Rozumiem w rolach głównych, została wyemitowana siedem miesięcy temu i dotyczyła internetu światłowodowego.
Warto jeszcze wspomnieć, że w 2011 roku Orange Polska, Publicis i MEC za serię reklam z naszymi bohaterami otrzymały Grand Prix w konkursie Effie Awards.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zapraszam do przeglądu najważniejszych informacji ze świata smartfonów i nie tylko w serii "Zima o…
Samsung Galaxy S23 może być uważany za ideał opłacalnego telefonu dla wielu ManiaKów. Ma bowiem…
Masz dość reklam na YouTube? Szykuj się na ich podwójną porcję – teraz Google dołoży…
Infinix GT 20 Pro to niedrogi telefon stworzony z myślą o graczach, który sprawdzi się…
Szukasz smartfona na lata? W takim razie dobrze trafiłeś. Przygotowałem zestawienie kilku telefonów, które oferują…
Xiaomi 11T Pro to ex-flagowiec Xiaomi, który dostępny jest teraz w Polsce za mniej niż…