PZU wprowadził aplikację internetową do samodzielnej kalkulacji kosztów naprawy samochodu i uszkodzonego mienia. To pierwsza na rynku usługa, która pozwoli klientowi natychmiastowo uzyskać wartość kwotową szkody.
„Samoobsługa szkody” to prosta w użyciu aplikacja internetowa, za pomocą której klient PZU będzie mógł wyliczyć każdą stratę na mieniu – samochodzie, domu, mieszkaniu czy ogrodzie. Nowa usługa PZU jest wyjściem naprzeciw użytkownikom, którzy cenią przede wszystkim szybkość i prostotę. „Samoobsługa szkody” zapewnia to wszystko. Jest łatwa i intuicyjna, nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, posiada odpowiednie zabezpieczenia i gwarantuje natychmiastowe wsparcie. Nowa usługa dedykowana jest dla klientów Grupy PZU zgłaszających szkody niewielkich rozmiarów.
Jak działa aplikacja? Obrazuje to poniższy schemat.
Klient bezpośrednio po zgłoszeniu szkody w PZU otrzyma SMS lub e-mail z linkiem do aplikacji. Dzięki temu będzie miał możliwość samodzielnego dokonania oględzin i wyliczenia kwoty odszkodowania bez konieczności oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy PZU.
Usługa nie będzie wymagała żadnych dodatkowych instalacji czy oprogramowania. Proces określenia wysokości szkody nie będzie też wymagał od użytkownika specjalistycznej wiedzy. W przypadku zaakceptowania proponowanej kwoty odszkodowania, dokument potwierdzający samodzielne wykonanie oględzin zostanie przesłany i automatycznie załączony do Systemu Likwidacji Szkód PZU. Klient może jednak zmienić decyzję i zrealizować proces obsługi szkody w tradycyjny sposób.
„Samoobsługa szkody” to dopiero pierwszy krok w całym procesie zmian i innowacyjności, jaki zaproponujemy naszym klientom jeszcze w tym roku. Docelowo po wdrożeniu pozostałych komponentów, klient będzie mógł poprzez własne urządzenie mobilne samodzielnie zgłosić szkodę, oszacować wysokość szkody i na bieżąco monitorować status swojej sprawy. Będzie miał również dostęp do wielu innych funkcjonalności.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.