>
Kategorie: Gry i aplikacje iOS Testy

Recenzja Crowdfire: odnieś sukces na Instagramie i Twitterze. Za darmo

Crowdfire to darmowa aplikacja dostępna na Androida oraz na iOS, która dostarcza użytkownikom narzędzie do zarządzania profilami na Instagramie i Twitterze. Wszystkie jej funkcje mają za zadanie pomagać w pozyskiwaniu i utrzymywaniu jak największej ilości aktywnych fanów.

Crowdfire to pozycja wyprodukowana przez firmę Codigami specjalizującą się w sporządzaniu statystyk i w zmechanizowanym doradztwie w zakresie mediów społecznościowych. Crowdfire jest używana przez najpopularniejszych twórców internetowych, polityków, dziennikarzy, a nawet przez oficjalne profile miast. Produkt firmy Codigami może zasiadać niejako na stanowisku specjalisty od PR’u i managementu jednocześnie, który przekazuje użytkownikowi dyskretne wskazówki na wielorakie tematy. Zdaje się być wyjątkowym towarzyszem drogi do sukcesu. Wyjątkowym, bo nie musisz dzielić się z nim ani groszem.

Twórcy apki podporządkowali się etosowi show-biznesu. Ich pozycja podpowie nam między innymi „z kim warto się zadawać” tzn. przedstawi profile ponadprzeciętnie aktywnych internautów, o których względy powinniśmy zabiegać. Są skądinąd idealnymi kandydatami na wiernych komentatorów.

Crowdfire wyręcza również w utrzymywaniu bliskiego kontaktu z fanami. Oddaje do użytku automat służący do rozsyłania wiadomości, np. podziękowań jako gratyfikację za followa. No chyba, że chcemy wzbudzić współczucie. Wtedy możemy napisać, że ulegliśmy reklamom i zaczęliśmy latać z Warszawy do Londynu z przesiadką w Radomiu.

Rodziny się nie wybiera, ale osoby, które obserwujemy już tak

W menu Crowdfire znajduje się rubryka „Non Followers”. Wyświetla użytkowników, których zaobserwowaliśmy w nadziei na oddanie followa, a Ci zupełnie to olali przysparzając cios w statystyki zarządzanego przez nas profilu na Instagramie bądź Twitterze. By zapobiec utrzymywaniu się takiej sytuacji, narzędzie Non Followers w mniej niż minutę pozbędzie się niechcianych „obserwowanych” i w niemalże cudowny sposób uzdrowi ważne dla naszej internetowej reputacji bilanse i statystyki. Stanie się to prawie tak szybko, jak szybko 6 lat temu, podczas 12 Gali KSW, Pudzian rozgromił Marcina Najmana ustalając nową jednostkę czasu – Najmanosekundę wynoszącą 44 sek.

Ponadto wytwórnia Codigami zamieściła w Crowdfire wykazy: nowych fanów, unfollowersów czy przez dłuższy czas nieaktywnych obserwowanych. Zapewniła również możliwość ustalenia preferencji: kogo chcemy obserwować, a kogo kategorycznie nie. Pozwala też na to, by znajdować bliskich naszemu położeniu twórców, aby później nawiązywać z nimi współprace.

Crowdfire nie polityk, daleko mu do populizmu

Crowdfire jest zupełnym przeciwieństwem megalomanów i populistów. Nie puszy swoich kolorowych, pawich piórek. Nie obiecuje nam spektakularnego sukcesu. Nie musi zniżać się do poziomu serwowanego przez marketingowców z telezakupów próbujących wcisnąć nam plastry oczyszczające z toksyn. Aplikacja po prostu broni się setkami tysięcy pozytywnych opinii.

Crowdfire każdego, bez wyjątku, za darmo zaopatrzy w wiele kompleksowych udogodnień, za które chciałoby się szczerze podziękować. Interfejs apki jest prosty, nie absorbuje szczególnie pokaźnych pokładów RAM’u, a mimo wszystko oferuje więcej niż można by się spodziewać. Crowdfire nie wymaga nawet rejestracji. Synchronizuje jedynie konto, które ma za jej pomocą się rozrosnąć. To pozycja przeznaczona zarówno dla profesjonalistów jak i dla kotów stawiających pierwsze kroki w branży social-media.

Ocena wady/zalety

Zakup jednej z dwóch wersji premium tej aplikacji (Pluto lub Earth) jest co najwyżej hołdem w stronę jej twórców. Relatywnie do swojego stopnia zaawansowania kosztują: 15.00$ lub 33.33$ miesięcznie. Po nabyciu którejś z tychże wersji zostają nam zdjęte np. rzekome limity, obostrzenia, które Crowdfire nałożył. Użyłem słowa „rzekome”, ponieważ przy moim – i tak dosyć wymagającym użytkowaniu – nigdy się z nimi nie spotkałem. Dlatego też zdecydowanie większą motywacją do przekazania kilku dolców byłaby dla mnie czysta wdzięczność za to, co firma Codigami dla nas przyszykowała.

Aplikację pobierzesz w Sklepie Play lub w App Store.

Ocena końcowa testu [1-10]: 9.5

ZALETY
  • Intuicyjny interfejs
  • Można obyć się bez wersji premium
  • Innowacyjność. Wielu z propozycji przedstawionych przez Crowdfire nie znajdziemy nigdzie indziej.
WADY
  • Mniej udogodnień dla użytkowników Instagrama niż dla Twittera
  • Brak tłumaczenia na język polski

 

Ksawery Tyzo

Mam 15 lat i mieszkam w Gdańsku. Piszę dla: Miesięcznika Nasz Gdańsk, Miesięcznika WOBEC, Europejskiej Młodzieżowej Agencji Informacyjnej, "vStars.pl" i "Techmaniak.pl". Jestem redaktorem polskojęzycznej Wikipedii. Prowadzę bloga "Experienced People Chronicles". Interesuję się nowymi technologiami i mediami społecznościowymi. Lubię zajrzeć do książek związanych z psychologią, filozofią czy polityką. Czasem skrobnę też jakiś wiersz.

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Nothing potwierdza start aktualizacji systemu Nothing OS 4.0 bazującego na Androidzie 16

Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Play

Operator obniża ceny o 20 złotych. Jeśli go brać, to właśnie teraz

Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

Przegrzewający się OnePlus nie radzi sobie ze Snapdragonem – to problem telefonu, na który tak mocno liczyłem

Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…

20 listopada 2025
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Jeżeli kupiłeś Samsunga podczas premiery, to możesz zacząć wyrywać sobie włosy. Teraz flagowca kupisz za pół ceny

Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…

20 listopada 2025
  • Promocje

Polska perełka do odebrania w Amazon! To ostatni moment na zgarnięcie hitu

Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…

20 listopada 2025