Opera przynosi do swojej mobilnej wersji funkcję znaną z desktopwej wersji przeglądarki. Od teraz użytkownicy korzystający z Androida, iOS czy Windows Phone będą mogli przeglądać internet bez reklam!
Od dzisiaj przeglądarka internetowa Opera dla trzech popularnych systemów operacyjnych posiada wbudowany ad-blocker. Testy robione przez twórców pokazały, iż Opera działa prawie 15% szybciej niż mobilny Google Chrome w momencie, w którym blokuje ona reklamy. Dzięki temu, Opera zużywa również mniej pakietu internetowego – nawet do 85% mniej niż Chrome na tej samej stronie.
Jak włączyć blokowanie reklam w swojej wersji aplikacji?
Wszystkim użytkownikom powinno pojawić się okienko, które umożliwi włączenie ad-blockera. Jeżeli jednak tak się nie stanie, to odpowiednią opcję znajdziecie w ustawieniach w zakładce „Oszczędzanie danych”.
Aktualizacja aplikacji przebiega etapami.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing nie zwlekał z wprowadzaniem stabilnego Androida 15 do swoich smartfonów. Oczekuje się takiego samego…
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…