Może i Samsung radzi sobie dobrze ze sprzedażą smartfonów i tabletów, ale przekonanie użytkowników do używania preinstalowanych przez niego aplikacji wychodzi mu znacznie gorzej. Najnowszy raport od Strategy Analytics wskazuje na to, że mało kto w ogóle uruchamia preinstalowane przez Samsunga na aplikacje.
Badanie przeprowadzono na ponad 250-osobowej grupie posiadaczy telefonów Galaxy S3 i Galaxy S4, a wyniki wyrażono w minutach, jakie w ciągu miesiąca respondenci poświęcają na używanie aplikacji Samsunga. Wyniki są co najmniej interesujące:
Najbardziej popularną z samsungowych aplikacji jest Samsung Memo – użytkownicy poświęcają jej średnio 3,9 minuty w ciągu miesiąca, zaś największym przegranym w tym zestawieniu jest ChatON – 0,1 minuty w ciągu miesiąca – mimo że Samsung chwali się ponad 100-milionową grupą użytkowników tego komunikatora. Najczęściej natomiast uruchamiany jest Facebook, Instagram oraz YouTube.
A jak to jest z Wami, korzystacie z samsungowych aplikacji na swoich smartfonach z linii Galaxy?
źródło: Strategy Analytics via WSJ
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…