Może i Samsung radzi sobie dobrze ze sprzedażą smartfonów i tabletów, ale przekonanie użytkowników do używania preinstalowanych przez niego aplikacji wychodzi mu znacznie gorzej. Najnowszy raport od Strategy Analytics wskazuje na to, że mało kto w ogóle uruchamia preinstalowane przez Samsunga na aplikacje.
Badanie przeprowadzono na ponad 250-osobowej grupie posiadaczy telefonów Galaxy S3 i Galaxy S4, a wyniki wyrażono w minutach, jakie w ciągu miesiąca respondenci poświęcają na używanie aplikacji Samsunga. Wyniki są co najmniej interesujące:
Najbardziej popularną z samsungowych aplikacji jest Samsung Memo – użytkownicy poświęcają jej średnio 3,9 minuty w ciągu miesiąca, zaś największym przegranym w tym zestawieniu jest ChatON – 0,1 minuty w ciągu miesiąca – mimo że Samsung chwali się ponad 100-milionową grupą użytkowników tego komunikatora. Najczęściej natomiast uruchamiany jest Facebook, Instagram oraz YouTube.
A jak to jest z Wami, korzystacie z samsungowych aplikacji na swoich smartfonach z linii Galaxy?
źródło: Strategy Analytics via WSJ
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Polski hit Techlandu, a mianowicie Dying Light objęty został sympatyczną promocją na platformie Steam. W…
Fairphone 6 to smartfon na lata. Długoletnie wsparcie aktualizacyjne producenta wraz z modułową konstrukcją docenią…
Strategia turowa z bardzo znanego uniwersum trafiła na fenomenalną promocję. Teraz każdy z Was doda…
OPPO szykuje swojego średniaka, który stanie naprzeciwko POCO F7. Do debiutu przygotuje się bowiem OPPO…
OnePlus Pad 3 to jeden z najciekawszych tabletów z Androidem ostatnich miesięcy. Świetny ekran, solidna…
Huawei Pura80 Ultra na żywo imponuje przesuwnym mechanizmem aparatu ze zmiennym zoomem. Czegoś takiego w…