Może i Samsung radzi sobie dobrze ze sprzedażą smartfonów i tabletów, ale przekonanie użytkowników do używania preinstalowanych przez niego aplikacji wychodzi mu znacznie gorzej. Najnowszy raport od Strategy Analytics wskazuje na to, że mało kto w ogóle uruchamia preinstalowane przez Samsunga na aplikacje.
Badanie przeprowadzono na ponad 250-osobowej grupie posiadaczy telefonów Galaxy S3 i Galaxy S4, a wyniki wyrażono w minutach, jakie w ciągu miesiąca respondenci poświęcają na używanie aplikacji Samsunga. Wyniki są co najmniej interesujące:
Najbardziej popularną z samsungowych aplikacji jest Samsung Memo – użytkownicy poświęcają jej średnio 3,9 minuty w ciągu miesiąca, zaś największym przegranym w tym zestawieniu jest ChatON – 0,1 minuty w ciągu miesiąca – mimo że Samsung chwali się ponad 100-milionową grupą użytkowników tego komunikatora. Najczęściej natomiast uruchamiany jest Facebook, Instagram oraz YouTube.
A jak to jest z Wami, korzystacie z samsungowych aplikacji na swoich smartfonach z linii Galaxy?
źródło: Strategy Analytics via WSJ
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Tanich smartwatchy o designie G-Shocka jest wiele, ale to BlitzWolf BW-AT7 robi największe wrażenie -…
W ostatnich miesiącach zadebiutowało parę pancernych smartfonów polskiego HAMMER-a, ale żaden z nich nie jest…
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…
Jak ważne jest wsparcie aktualizacjami telefonu? Czasami jest to coś, co decyduje o życiu lub…