Już w tym tygodniu do Google Play zawita nowa wersja Gmaila z oznaczeniem 4.6, która wprowadzi dość nieciekawą „nowość”, a mianowicie reklamy.
Tuż po wprowadzeniu widoku kart w desktopowej wersji Gmaila Google zaczął testować system reklam, które wyglądają jak maile. Dzięki temu, jeżeli użytkownik jest zainteresowany treścią, może je przechować na później, ewentualnie natychmiast usunąć. Tego typu reklamy najprawdopodobniej pojawią się w również w Gmailu na komórkach i tabletach, a przynajmniej na to wskazują linijki kodu w Gmailu 4.6, w którego posiadanie weszli redaktorzy Android Police.
Poza reklamami pojawią się też pewne zmiany kosmetyczne, mianowicie koło przycisku potwierdzającego wysyłanie maila zniknie przycisk Anuluj, a także zmieni się sposób wyświetlania zdjęć przy mailach w powiadomieniach. Oprócz tego w skrzynce wysłanych wiadomości, jeżeli nie uda się wysłać maila, na górze będzie widniała specjalna belka informująca o niepowodzeniu akcji.
Nowy Gmail ma się pojawić w Google Play jeszcze w tym tygodniu i obstawia się, że nastąpi to w środę.
źródło: Android Police
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Polski hit Techlandu, a mianowicie Dying Light objęty został sympatyczną promocją na platformie Steam. W…
Fairphone 6 to smartfon na lata. Długoletnie wsparcie aktualizacyjne producenta wraz z modułową konstrukcją docenią…
Strategia turowa z bardzo znanego uniwersum trafiła na fenomenalną promocję. Teraz każdy z Was doda…
OPPO szykuje swojego średniaka, który stanie naprzeciwko POCO F7. Do debiutu przygotuje się bowiem OPPO…
OnePlus Pad 3 to jeden z najciekawszych tabletów z Androidem ostatnich miesięcy. Świetny ekran, solidna…
Huawei Pura80 Ultra na żywo imponuje przesuwnym mechanizmem aparatu ze zmiennym zoomem. Czegoś takiego w…