Apple ostatnio miewa dziwaczne problemy objawiające się blackoutami różnych usług, zwłaszcza paneli deweloperskich. Nie działa ci iMessage? Masz problem z wykonaniem kopii zapasowej w iCloud? Problemy z Find my iPhone? Jeżeli masz wątpliwość co do funkcjonowania którejkolwiek z zewnętrznych usług Apple’a, sprawdź za pomocą specjalnej witryny czy niedogodność występuje tylko u ciebie, czy może masz do czynienia z większą awarią.
Na tej stronie dostępny jest wykaz wszystkich zewnętrznych usług Apple’a, a przy każdej z nich widnieje stosowne oznaczenie informujące użytkownika o tym jak wygląda dostęp do usługi. Jeżeli przy interesujących cię usługach widoczne jest zielone pole, to znak, że po stronie Apple’a wszystko jest w porządku. Jednak jeśli widnieje wykrzyknik, to znak, że coś się dzieje.
Warto zapisać sobie adres tej strony, ponieważ często ostatnio się zdarza, że występują problemy z działaniem FaceTime’a, iClouda czy iMessage. Wtedy wchodzimy na witrynę Apple’a i upewniamy się czy jest sens kombinować z ustawieniami, czy po prostu należy poczekać. Na wskazanej stronie wyświetlane są też informacje o awariach mających miejsce w ostatnich godzinach.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…