RIM pokazał właśnie BlackBerry World, czyli oficjalny sklep z aplikacjami na smartfony tej marki. W środku znajdziesz muzykę, filmy, seriale i setki aplikacji – tych znanych i nieznanych.
Poprzednia nazwa sklepu – BlackBerry App World – została nieco ukrócona. Jednocześnie ma sugerować, iż RIM wzbogacił ofertę o wymienioną wyżej zawartość multimedialną, tworząc miejsce uniwersalne dla wszystkich użytkowników. W chwili obecnej ofertę można przeglądać wyłącznie przez sieć. Do właścicieli PlayBooków i telefonów BlackBerry World dotrze w przeciągu kilku najbliższych tygodni.
Na uwagę zasługuje spora ilość darmowych aplikacji oraz niewygórowane ceny za programy płatne. Absurdem jest jednak 12 złotych za Angry Birds w podstawowej wersji i 17 złotych za wydanie Space. Trochę mnie to martwi, bo jeśli tak popularna pozycja może kosztować cztery razy więcej, niż w sklepie Apple, to coś jest chyba nie tak.
Ogólna uroda interfejsu zasługuje na uznanie – z jednym wyjątkiem. Po wejściu na stronę danej aplikacji można odnieść wrażenie, że nie do końca zostało to zoptymalizowane. Zrzuty ekranu są malutkie, czcionka zbyt drobna. Mimo wszystko widać, że RIM solidnie przygotowuje się do premiery BlackBerry 10. Oczywiście nie wszystko zależy tu od designu, ale przede wszystkim od funkcjonalności. Tę zamierzamy sprawdzić już po premierze nowych słuchawek znanego producenta.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…