, Artykuły Gry Gry i aplikacje iOS Software

10 gier na iPhone’a, na które warto wydać pieniądze

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • sgs

    po co kupować lepiej sciągnać z neta…

    • marek

      Złodziej….ja mam przynajmniej czyste sumienie, że wspomogę firmę która ciężko pracuje nad grą

    • http://www.gsmmaniak.pl/ Antoni Żółciak

      @sgs

      Mam nadzieję, że trollujesz.

    • http://www.gsmmaniak.pl/ Marcin Błocian

      A potem narzekania, że apki, albo gry do niczego. A jaką motywację do ulepszania produktów i tworzenia nowych mają mieć twórcy, skoro są OKRADANI?

  • http://www.gsmmaniak.pl/ Dawid Muniak

    Podzielam Twoją opinię Antoni – te gry są super.

    Od siebie dodałbym jeszcze fantastyczną gierkę Run Roo Run.

  • http://www.gsmmaniak.pl/ Antoni Żółciak

    Co do AB/BP – wyszedłem z założenia, że są to pozycje kultowe praktycznie od chwili premiery. Premiera nastąpiła jednak relatywnie niedawno, o ptakach w edycji Star Wars na pewno nie wszyscy jeszcze słyszeli, bo wystarczy zerknąć na ilość ocen w AppStore. Mając na uwadze powyższe wrzuciłem je do zestawienia – nikomu to nie szkodzi, a może tylko pomóc.

    W kwestii Hexagona – owszem, chodziło o wzbudzenie zaangażowania. Skoro Twoim zdaniem nie wyszło, to następnym razem posłużę się bardziej wysublimowaną taktyką. 😉

  • hirisho

    „Jest tylko jeden problem – ani ze screenów, ani z filmu nie dowiecie się, o co w tej grze chodzi.” Nie grałem, nie mam iPhone’a, korzystam z Androida, a po obejrzeniu filmu wyraźnie widać, że chodzi o rodzaj wyjścia z labiryntu, ponieważ zawsze jeden z boków tytułowego sześciokąta zawsze jest otwarty i stanowi drogę ucieczki dla tego małego trójkąta – bardziej prawdopodobne jest, że obracamy całą planszą niż poruszamy wspomnianym trójkątem. Do tego ciekawa muzyka – bardzo możliwe, że wszystko odbywa się w rytmie i tempie muzyki.

    Nie bardzo więc rozumiem, jak wielki kłopot sprawiłoby opisanie tego produktu? Nawet jeśli to miała być pseudointeligencka zagrywka, mająca zachęcić użytkowników do kupna, to w moim odczuciu zupełnie nietrafiona. A gry w stylu AB czy BP – absurdem jest przedstawianie ich w takim rankingu. Jako dodatek owszem, ale nie jako główne pozycje, ponieważ wszyscy te gry znają, więc lepiej byłoby skupić się na tytułach mniej popularnych, a jednocześnie bardzo wartościowych.


reklama