ZOTAC to kolejny gracz na rynku, który postawił na mieszczący się w plecaku system wirtualnej rzeczywistości – ZOTAC VR GO.
ZOTAC VR GO – to przenośny system wirtualnej rzeczywistości. VR GO zapewnia dużą wydajność dzięki zastosowaniu karty graficznej NVIDIA GeForce GTX 1070 oraz procesora Intel Core i7. Inteligentna konstrukcja i skuteczne chłodzenie pozwoliły pozbyć się ograniczeń dotyczących czasu pracy, a także zmniejszyć hałas do minimum. To kolejny po MSI plecak do VR.
Plecak posiada zabezpieczające paski na piersi i talii, dzięki czemu użytkownicy mogą swobodnie poruszać się po wirtualnych światach. Na imponującą długość pracy VR GO wpływają dwie główne cechy konstrukcyjne:
Projekt pozwolił na szerokie możliwości wykorzystania peryferyjnych urządzeń oraz łatwe podłączenie VR HMD dzięki umiejscowionym na górze portom I/O. VR GO jest wyposażony w 16GB pamięci DDR4 SODIMM (z możliwością rozbudowy do max 32GB), dysk 240GB M.2 SSD i Windows 10 Home, dodatkowa 2.5-calowa zatoka pozwala na montaż dodatkowej pamięci masowej.
Plecak VR GO – to kolejny krok w kierunku zapewnia efektu całkowitego zanurzenia w wirtualnej rzeczywistości, którą można obsługiwać nie tylko jako platformy mobilnej, ale także jako kompletny zamiennik stacjonarnego PC, co czyni ten produkt idealnym rozwiązaniem dla zastosowaniach domowych, komercyjnych i przemysłowych.
Źródło: informacje prasowe.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…