Największym zwycięzcą prezentacji Galaxy Nexusa oraz Androida ICS zdaje się być Samsung, który jako pierwszy wypuści na rynek telefon z tą przełomową wersją systemu. Przed sporym dylematem stoją jednak osoby decyzyjne w HTC, które mają poważny dylemat: modyfikować nowego Androida pod Sense UI, czy zmienić swoje plany i zrezygnować z tej nakładki?
Tajwańska firma wydała oświadczenie, w którym z jednej strony podkreśla swoją radość związaną z premierą nowej wersji Androida, z drugiej zaś strony zastanawia się poważnie, czy uda się pogodzić długoterminowe interesy HTC – zwłaszcza wobec Sense UI – z funkcjonalnością systemu i wygodą użytkowników.
Cieszymy się, że najnowsza wersja systemu Android, Ice Cream Sandwich zadebiutowała na rynku. Obecnie przeglądamy jego funkcje i możliwości w celu określenia naszych planów modernizacji Sense UI. Naszym celem jest ofiarowanie każdemu klientowi jak najlepszego systemu, co oznacza że chcemy postawić na doświadczenie HTC Sense i możliwości Androida. Naszym celem jest jest szybkie zaktualizowanie możliwie największej ilości urządzeń, czujemy się zobowiązani do utrzymania wysokiej jakości i – przede wszystkim – użyteczności naszych smartfonów. Wkrótce przedstawimy konkretne plany związane z naszą wizją modernizacji Sense UI i nowego Androida.
Czy to oświadczenie to przygotowanie użytkowników na koniec nakładki HTC Sense? A może HTC się postawi i odpowiednio zmodyfikuje swojego launchera? Jak sądzicie?
Źródło: HTC
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…