Huawei ciągle rośnie w siłę, na co dowodem jest rewelacyjna sprzedaż flagowego Huawei P9, który trafił do kieszeni ponad 9 mln klientów. Podobny wynik w zeszłym roku osiągnął średniopółkowy Huawei P8 Lite.
W zeszłym roku bezapelacyjnym hitem okazał się Huawei P8 Lite, który często znikał z półek sklepowych bądź operatorskich tak szybko, jak się na nich pojawiał. W tym roku chiński producent poszedł o krok dalej.
Firma Huawei oficjalnie poinformowała, że od czasu wejścia na rynek trochę ponad pół roku temu, Huawei P9 sprzedał się w 9 mln egzemplarzy, z czego blisko jedna trzecia tego wyniku została zrobiona w ciągu ostatnich dwóch miesiący. Przypomnijmy, że w zeszłym roku podobnym wynikiem mógł pochwalić się wyraźnie tańszy Huawei P8 Lite – to najlepszy dowód na to, że Huawei stał się w ostatnim czasie prawdziwym gigantem.
Do końca roku Huawei raczej bez większego problemu sprzeda ponad 10 mln egzemplarzy swojego flagowca. Jak to w ogóle możliwe w sytuacji, gdy producent ten zawodzi na polu wsparcia dla swoich produktów? Najwyraźniej większość klientów zdecydowanie wyżej stawia świetny stosunek ceny do jakości, okraszony świetną polityką marketingową, niż aktualizacje do kolejnych wersji Androida.
Źródło: PLAYfuldroid
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
HONOR szykuje dużą premierę. Nowy HONOR GT 2 Pro może mocno zaskoczyć specyfikacją na czele…
Command & Conquer to niekwestionowany król RTS. Seria zadebiutowała w 1998 roku i od tego…
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…