, Newsy Smartfony Sony

Xperia G3112 i Xperia G3121. Będzie wyświetlacz 4K, 4 GB RAM i… Snapdragon 820

Sony Xperia X Compact/fot. gsmManiaK.pl

Sony Xperia X Compact/fot. gsmManiaK.pl

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Jjkl

    Widzę, że jest mój stary wpis o tym, iż następna xperia będzie miała 1gb ram więcej. Jak widać Sony znów gdzieś oszczędza, dołożą ramu ale dadzą starszy procesor. Ehh nie mam siły do Sony.

  • western

    Troszkę to (co najmniej) dziwne. Skoro jest do dyspozycji snapdragon 835, po czemu do flagowca, które do SONY zawsze są drogie na start, chcieliby wsadzić starszą jednostkę. Przecież wiadomo, że ludzie rzucą się na cyferki. Poza tym dla mnie Z3/Z3+ jeżeli chodzi o projekt, był ideałem. Taki mógłbym przywitać, z nowymi bebechami. Tyle, że już się przyzwyczaiłem do 5,5 cala ale jakby troszkę zmniejszyli ramki, byłoby ok. Ale jak to SONY, coś innego wymyślą. Chociaż szkoda, bo prototypy mają moim zdaniem cudowne.

  • Jjkl

    Beka z Sony przed chwilą wypuścili flagowaca z 3gb ram w cenie 3tys zl a juz szykuja flagowa nowość z 4gb ram. Ci co kupili Xperie XZ moga czuc sie wydymani.

    • nick

      Sony pokazuje flagowce średnio co pół roku, to normalne że właściciele poprzedniej generacji szybko zostają ze „starym” modelem.

      • Jjkl

        W historii xperii różnie bywało, czasem były premiery co pół roku czasem nie. Xperia xz wygląda jak skok na kasę, po co się starać skoro za pół roku wyjdzie nowy smartfon i musi jakoś skusić nowy klientów. Uważam, że Sony celowo okroilo xz z ramu żeby nowy model bardziej się wyróżniał.

    • owsiaklg

      Dlaczego bo dadzą 1 gb więcej ? i po co mi ten ram 2 gb w zupełności wystarcza, no chyba ze jesteś z gimby i ten co ma 2 gb to leszcz….

  • Michal

    Ja zmieniłem Z3C na samsunga S7 flat bo już nie miałem alternatywy od Sony a zależało mi na wodooporności i prędkości.Nowa XZ jakaś kwadratowa i gruba nie podoba mi sie i po latach z sony ( neo , Z , Z1 , Z3C ) nie żałuje, mimo że nie jestem fanem samsunga to jednak przepaść. Wszystko super działa dla zainteresowanych powiem że mimo ekranu 5.1 i QHD bateria trzyma o 20% dłużej na koniec dnia niż z3c. Jedyna śmieszność w samsungu to brak głośników stereo chociaż tragedi nie ma.

    • Rego

      Głośniki stereo to bzdura

  • Marek

    Przecież to nie są najmocniejsze smartfony. Sony takie w nazwach kodowych wyróżniało cyfrą 6 na początku. 5 to były prawie flagowce. Więc seria 3 to ledwo średniaki

  • gość

    Oczekiwania?
    Przede wszystkim mocniejszy Compact, bo obecny w porównaniu do poprzedników to porażka. Gabaryty też przydałoby się zrewidować, gdyż z wydania na wydanie smartfon puchnie (tyje, rośnie, itp.). Tyle w temacie.

  • Marek

    przede wszystki z przodu na wyswietlaczu i z tylu porzadna gorilla glass 4 lub najnowsza 5 a nie badziewne szkiełko od sony co po tygodniu sie rysuje , do tego wodoodporny z certyfikatem i bez ramek bocznych, cos jak xperia xa, plus solidna alu obudowa

    • kowal666xxx

      Akurat goryl 5 to dopiero badziewie 🙂

      • Rego

        A skąd wiesz?

  • Marek

    wodoodporny z certyfikatem ,min, 32 gb ram wbudowane,lekki max 135 gram, bez bocznych ramek cos jak xperia xa , małe ramki gorne i dolne ,metalowa obudowa , z przodu i z tylu gorilla glass 5 najnowsza , a nie tandetne szkło od sony co sie max rysuje, wbudowany termometr temperatury otoczenia, barometr pokazujacy aktualne cisnienie,wysokosciomierz,wgrane aplikacje randkowe tinder,badoo,happn,bumble,tickr,skout,grindr,blendr, do tego wyswietlach full hd no i to wszystko

    • AVS

      „min, 32 gb ram wbudowane,”

      Od razu 100GB RAM-u….

  • ryży donek konDonek

    Górna i dolna ramka tak ze 3 centymetry i będzie git, hit, albo kit – jak kto woli 😉

    • podpis

      sony to jedne z najbrzydszych telefonów w ogóle, i masz rację, pięciocentymetrowe ramki i w środku wyświetlacz dwa cale


reklama