Od 2 listopada klienci Huawei będą mieli dostęp do infolinii serwisowej od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 i w weekend od 10 do 18 pod numerem 800 811 110.
Rozszerzenie godzin pracy Hotline to już kolejny krok firmy Huawei, mający na celu usprawnienie obsługi serwisowej jej klientów. Od czerwca, oferowana przez Huawei, usługa door-to-door obejmuje wszystkie urządzenia producenta z serii P, Mate, Honor 6 i 7, ShotX i GX8. W ramach gwarancji, Huawei po zgłoszeniu przez klienta usterki, online lub telefonicznie, wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu, a po zakończonej naprawie, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.
Oprócz tego, producent sukcesywnie rozbudowuje stacjonarną sieć punktów serwisowych. Z pomocy wykwalifikowanych serwisantów można skorzystać w: Warszawie, Krakowie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Rzeszowie. Klienci na miejscu uzyskają wsparcie techniczne, a także pomoc w zakresie obsługi sprzętu oraz oddadzą urządzenie do naprawy w przypadku awarii.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie wsparcia producenta.
Źródło: informacje prasowe.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że Koreańczycy mają powody do zadowolenia. Samsung Galaxy S25 Ultra sprzedaje się…
Samsung Galaxy S25 Edge podzielił się specyfikacją aparatów przed oficjalną premierą. Drogi smartfon z wyjątkowo…
OnePlus dosłownie i w przenośni rozbił bank! Producent pochwalił się wielkimi żniwami po prezentacji kompaktowego…
ManiaK Tygodnia w 8 wydaniu pojawia się wcześniej i będzie krótszy. Tym razem opowiemy o…
Jaki telefon kupić do 1000 złotych? Dzięki znakomitej przecenie jednym z najlepszych kandydatów do miana…
Samsung może wrócić do gry jako producent chipów firmy Qualcomm. Nowy Snapdragon 8 Elite 2…