Od 2 listopada klienci Huawei będą mieli dostęp do infolinii serwisowej od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 i w weekend od 10 do 18 pod numerem 800 811 110.
Rozszerzenie godzin pracy Hotline to już kolejny krok firmy Huawei, mający na celu usprawnienie obsługi serwisowej jej klientów. Od czerwca, oferowana przez Huawei, usługa door-to-door obejmuje wszystkie urządzenia producenta z serii P, Mate, Honor 6 i 7, ShotX i GX8. W ramach gwarancji, Huawei po zgłoszeniu przez klienta usterki, online lub telefonicznie, wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu, a po zakończonej naprawie, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.
Oprócz tego, producent sukcesywnie rozbudowuje stacjonarną sieć punktów serwisowych. Z pomocy wykwalifikowanych serwisantów można skorzystać w: Warszawie, Krakowie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Rzeszowie. Klienci na miejscu uzyskają wsparcie techniczne, a także pomoc w zakresie obsługi sprzętu oraz oddadzą urządzenie do naprawy w przypadku awarii.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie wsparcia producenta.
Źródło: informacje prasowe.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Fani strategii mogą czuć się kokietowani. Epic Games w ramach rozdawnictwa postanowił udostępnić graczom dwa…
Tanich smartwatchy o designie G-Shocka jest wiele, ale to BlitzWolf BW-AT7 robi największe wrażenie -…
W ostatnich miesiącach zadebiutowało parę pancernych smartfonów polskiego HAMMER-a, ale żaden z nich nie jest…
Do sieci trafiła specyfikacja maluszka dopełniającego serię Honor Magic8. Model Mini przenika się z wersją…
Roborock Saros 10R ma system nawigacji nawet 21 razy dokładniejszy od klasycznego LiDARu i mierzy…
Dobry producent postanowił przecenić swoje smartwatche zarówno u siebie, jak i w wielu sklepach partnerskich.…