Kategorie: Informacje prasowe Mobile Vikings Newsy

Help Desk Mobile Vikings pomoże w 3,5 minuty

21 minut – średnio właśnie w takim czasie na pytania użytkowników kierowane drogą elektroniczną odpowiadają pracownicy Help Desku operatora sieci komórkowej Mobile Vikings. Wskaźnik odpowiedzi na portalu Facebook wynosi 98%, a średni czas rozmowy telefonicznej to 215 sekund, czyli 3,5 minuty.

Najwięcej, bo aż 48% spośród wszystkich zapytań dotyczących oferty, promocji czy też problemów związanych z funkcjonowaniem sieci jest kierowanych do Help Desku Mobile Vikings telefonicznie. Prawie tyle samo – 46% to pytania spływające drogą online – za pomocą e-maili oraz wiadomości na portalach społecznościowych, głównie Facebooku i Twitterze. Z kolei 6% stanowią osobiste wizyty we wrocławskiej siedzibie operatora.

Oddana i sprawna obsługa Help Desku to element funkcjonowania organizacji, nad którym systematycznie bardzo mocno pracujemy. Chcemy, żeby nasi użytkownicy mogli być z nami w stałym kontakcie i otrzymywać szybką, kompleksową oraz merytoryczną pomoc. Z prowadzonych przez nas wewnętrznych badań wynika, że praca naszych helpdeskowych agentów jest coraz efektywniejsza.

– Bartek Grabowski, Head of New Business w telefonii komórkowej Mobile Vikings

O co najczęściej pytają pracowników Help Desku użytkownicy Mobile Vikings? O to jak przenieść czy zarejestrować numer, koszty roamingowe, nadajniki, z których korzysta operator, a nawet o to, w jaki sposób Internet trafia z modemu do komputera.

Większość zapytań ma charakter standardowy. Zdarzają się jednak przypadki, w których pomagamy członkom naszej społeczności w rozwiązywaniu dość nietypowych problemów. Zawsze podchodzimy do tego bardzo profesjonalnie.

– Kasia Janas, Head of Help Desk w Mobile Vikings

Użytkownicy Mobile Vikings mają swoje przyzwyczajenia w kontaktach z operatorem. Najwięcej zapytań pojawia się w okolicach 1-go, 10-go oraz 20-go dnia każdego miesiąca. Jest to związane z przenoszeniem numeru, bowiem właśnie w te dni najczęściej wygasają okresy rozliczeniowe u poprzednich operatorów. Użytkownicy telefonujący oraz piszący do Help Desku e-maile największą aktywność wykazują w godzinach między 11:00 a 14:00. Ci, którzy kontaktują się poprzez Facebooka, wybierają z kolei niedzielne wieczory. Operator weekendową aktywność członków swojej społeczności wiąże z pogodą.

Nasze linie telefoniczne dosłownie przegrzewają się w deszczowe soboty. Niedziele albo słoneczne weekendy są już znacznie spokojniejsze.

Najdłuższa rozmowa telefoniczna w historii Mobile Vikings trwała dokładnie 49 minut i 6 sekund. Z kolei najkrótsze rozmowy to te, które kończą się na pytaniu o koszt połączenia.
Pracownicy Help Desku operatora na pytania skierowane drogą elektroniczną odpowiadają w czasie średnio 21 minut, średni czas rozmowy telefonicznej to z kolei 3,5 minuty. Żadne z zapytań nie pozostaje bez odpowiedzi.

Jedną z podstawowych wartości Mobile Vikings jest budowanie lojalnej społeczności wokół marki, a Help Desk to doskonałe narzędzie do tego, by ze swoimi użytkownikami pozostawać w stałym kontakcie. Ważna jest efektywność, ale i kompleksowość działań w tym obszarze, dlatego operator nie tylko rozwiązuje problemy, ale i przyjmuje sugestie dotyczące oferty czy funkcjonowania sieci, które spływają właśnie poprzez Help Desk.

źródło: informacja prasowa

Marcepan

Najnowsze artykuły

  • Artykuł sponsorowany

Samsung Galaxy M55, Motorola Edge 50 Pro, a może HUAWEI nova 12 SE? Sprawdź co oferują nowe telefony topowych marek

Znalezienie dobrego smartfona, który przetrwa próbę czasu i zachwyci wysoką jakością, wbrew pozorom może nie…

2 maja 2024
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Nowości w WhatsApp także w Polsce. Uporządkują chaos

Komunikator WhatsApp porządkuje zakładkę Społeczności na platformie. Dodaje do niej istotne usprawnienia, które pomogą organizować…

2 maja 2024
  • Newsy
  • Operatorzy
  • T-Mobile

Testuj szybkie 5G w T-Mobile za darmo! Jedyna taka okazja

T-Mobile ma świetną wiadomość dla klientów. Teraz za darmo zyskają oni dostęp do szybkiego 5G…

2 maja 2024
  • Newsy
  • Operatorzy
  • Orange
  • Promocje

Orange Flex daje darmowe GB i 50% zniżki na pół roku. Pomoże Żabka

Orange Flex i sieć sklepów Żabka ma ofertę – zebrane za zakupy żappsy można teraz…

2 maja 2024
  • Artykuły
  • Newsy
  • Samsung
  • Telefony
  • Wiadomość dnia

Samsungu, chciałbym zapłacić Ci tysiące złotych dla flagowca. Spełnij tylko jedną prośbę

Samsung Galaxy S25 Ultra dla niejednego ManiaKa będzie ideałem flagowca i najlepszym telefonem świata. Na…

2 maja 2024
  • Apple
  • iOS
  • Newsy

iOS pomoże w stresującej sytuacji. Premiera na dniach

iOS 17.5 i iPadOS 17.5 doczekają się bardzo przydatnej w kryzysowych sytuacjach funkcji. Ta ułatwi…

2 maja 2024