>
Kategorie: Informacje prasowe Mobile Vikings Newsy

Help Desk Mobile Vikings pomoże w 3,5 minuty

21 minut – średnio właśnie w takim czasie na pytania użytkowników kierowane drogą elektroniczną odpowiadają pracownicy Help Desku operatora sieci komórkowej Mobile Vikings. Wskaźnik odpowiedzi na portalu Facebook wynosi 98%, a średni czas rozmowy telefonicznej to 215 sekund, czyli 3,5 minuty.

Najwięcej, bo aż 48% spośród wszystkich zapytań dotyczących oferty, promocji czy też problemów związanych z funkcjonowaniem sieci jest kierowanych do Help Desku Mobile Vikings telefonicznie. Prawie tyle samo – 46% to pytania spływające drogą online – za pomocą e-maili oraz wiadomości na portalach społecznościowych, głównie Facebooku i Twitterze. Z kolei 6% stanowią osobiste wizyty we wrocławskiej siedzibie operatora.

Oddana i sprawna obsługa Help Desku to element funkcjonowania organizacji, nad którym systematycznie bardzo mocno pracujemy. Chcemy, żeby nasi użytkownicy mogli być z nami w stałym kontakcie i otrzymywać szybką, kompleksową oraz merytoryczną pomoc. Z prowadzonych przez nas wewnętrznych badań wynika, że praca naszych helpdeskowych agentów jest coraz efektywniejsza.

– Bartek Grabowski, Head of New Business w telefonii komórkowej Mobile Vikings

O co najczęściej pytają pracowników Help Desku użytkownicy Mobile Vikings? O to jak przenieść czy zarejestrować numer, koszty roamingowe, nadajniki, z których korzysta operator, a nawet o to, w jaki sposób Internet trafia z modemu do komputera.

Większość zapytań ma charakter standardowy. Zdarzają się jednak przypadki, w których pomagamy członkom naszej społeczności w rozwiązywaniu dość nietypowych problemów. Zawsze podchodzimy do tego bardzo profesjonalnie.

– Kasia Janas, Head of Help Desk w Mobile Vikings

Użytkownicy Mobile Vikings mają swoje przyzwyczajenia w kontaktach z operatorem. Najwięcej zapytań pojawia się w okolicach 1-go, 10-go oraz 20-go dnia każdego miesiąca. Jest to związane z przenoszeniem numeru, bowiem właśnie w te dni najczęściej wygasają okresy rozliczeniowe u poprzednich operatorów. Użytkownicy telefonujący oraz piszący do Help Desku e-maile największą aktywność wykazują w godzinach między 11:00 a 14:00. Ci, którzy kontaktują się poprzez Facebooka, wybierają z kolei niedzielne wieczory. Operator weekendową aktywność członków swojej społeczności wiąże z pogodą.

Nasze linie telefoniczne dosłownie przegrzewają się w deszczowe soboty. Niedziele albo słoneczne weekendy są już znacznie spokojniejsze.

Najdłuższa rozmowa telefoniczna w historii Mobile Vikings trwała dokładnie 49 minut i 6 sekund. Z kolei najkrótsze rozmowy to te, które kończą się na pytaniu o koszt połączenia.
Pracownicy Help Desku operatora na pytania skierowane drogą elektroniczną odpowiadają w czasie średnio 21 minut, średni czas rozmowy telefonicznej to z kolei 3,5 minuty. Żadne z zapytań nie pozostaje bez odpowiedzi.

Jedną z podstawowych wartości Mobile Vikings jest budowanie lojalnej społeczności wokół marki, a Help Desk to doskonałe narzędzie do tego, by ze swoimi użytkownikami pozostawać w stałym kontakcie. Ważna jest efektywność, ale i kompleksowość działań w tym obszarze, dlatego operator nie tylko rozwiązuje problemy, ale i przyjmuje sugestie dotyczące oferty czy funkcjonowania sieci, które spływają właśnie poprzez Help Desk.

źródło: informacja prasowa

Marcepan

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Sony
  • Telefony

Następca średniaka Sony z rewelacyjną baterią pojawi się później. Warto czekać, bo Xperia 10 VII zaoferuje wyczekiwaną zmianę

Po zapowiedzi flagowca Sony Xperia 1 VII, fani oczekiwali kilku słów na temat Sony Xperia…

30 kwietnia 2025
  • Apple
  • Newsy
  • Telefony

iPhone 17 Pro rezygnuje z tej jednej rzeczy, za którą kochałem Samsunga Galaxy S24 Ultra

iPhone 17 Pro miał oferować warstwę antyrefleksyjną podobną do tej z Galaxy Ultra. Nowy przeciek…

30 kwietnia 2025
  • Newsy
  • Pojazdy elektryczne
  • Xiaomi

Ten Xiaomi kosztuje połowę ceny Tesli Model Y, masakruje ją zasięgiem i jest dużo ładniejszy

Xiaomi YU7 zdradził wszystkie szczegóły specyfikacji przed premierą. Jest ładny, ma potężny zasięg i będzie…

30 kwietnia 2025
  • Promocje

Jaki telefon kupić do 2000 złotych? Powiem Ci szczerze – poza tą promocją niczego innego bym dzisiaj nie rozważył

POCO F7 Pro to jeden z najbardziej opłacalnych smartfonów nawet bez żadnej obniżki. W promocji…

30 kwietnia 2025
  • Akcesoria
  • Artykuł sponsorowany
  • Artykuły
  • promowane-reklama
  • Wiadomość dnia

Uchwyty samochodowe Xblitz pod lupą. Przegląd najciekawszych modeli

Jaki uchwyt samochodowy marki Xblitz  warto dzisiaj kupić? Sprawdzam wybrane modele i szukam najciekawszej propozycji…

30 kwietnia 2025
  • Newsy
  • Telefony
  • Xiaomi

Być może nawet 7000 mAh, najmocniejszy Snapdragon w historii i kompaktowy OLED LTPO. Ten Xiaomi będzie Twoim ideałem

Xiaomi 16 zapowiada się na ideał kompaktowego flagowca. Z przecieków wynika, że nowy smartfon otrzyma…

30 kwietnia 2025