poniedziałek, 10 października 2016, Jarosław Boroński
1/3 klientów Virgin Mobile już zarejestrowała swój numer
0 odpowiedzi na “14184325_1048199825234355_3795287645483312683_n”
reklama
A o bezwzględnym pelnym skanie lub kserze dowodu osobistego ani słowa. Co na to GIODO… Podziękowałem VM z tego względu. Zarejestrowałem numer w innej sieci z równie atrakcyjna oferta, gdzie takich wymagań nie ma.
Zarejestrowałem numer w Virgin ok miesiąc temu i nie musiałem niczego skanować.
Mając aktywną kartę i będąc w klubie mogę dokończyć rejestrację w ruchu?
Tylko przy pierwszej karcie. Każda następna może być zarejestrowana przez aplikację Klubu.
Moje zaufanie ta firma totalnie straciła niestety… Ale odkryłem a2mobile z lepszą ofertą dzięki temu, więc nawet zyskałem na przenosinach
A2mobile-good for you 😉 Ja też do nich przeszedłem