REKLAMA TP
czwartek, 13 października 2011, Szymon Marcjanek

Mamy Shadowgun’a pod Tegrę!

0 odpowiedzi na “shadowgun-1”

  1. Siekierka pisze:

    WOW! Ile lat temu taki poziom prezentowały gry na PC?

  2. biscuit pisze:

    A jak się sprawował LG Swift 2x? Czytałem opinie, że gra jest przeznaczona bardziej na tablety niż telefony – ale skoro w redakcji udało się odpalić ten tytuł na P990 to czekam już tylko na oficjalną wersję dla tego telefonu.
    Czy przeciętna ilość RAMu nie była przeszkodą? Czy sterowanie jest wygodne i intuicyjne?

  3. Szymon pisze:

    @biscuit:

    Faktycznie na tabletach widać jej pełny potencjał, co nie znaczy, że na P990 jest źle. Sterowanie jest bardzo intuicyjne, w mojej osobistej opinii wypada lepiej niż w N.O.V.A. 2.

    Jak na razie nie zauważyłem żadnych przycięć, efekty świetlne są na wysokim poziomie a całość chodzi płynnie i dynamicznie. Ciężko jednak ocenić ten tytuł po kilkunastu minutach – zobaczymy jak się będzie grało przy większym obciążeniu.

    Recenzję opublikujemy w ciągu tygodnia, wtedy też będę mógł napisać więcej 🙂 Pozdrawiam

  4. Mateusz pisze:

    Przydałby się Asus Transformer, SGT 10.1 albo Acer A500 do przetestowania Shadowgun’a 🙂

  5. Szymon pisze:

    @Mateusz: pracujemy nad tym 🙂

  6. Mateusz pisze:

    Znakomicie 🙂 Jestem ciekaw, czy pożera baterię równie szybko, co pozostałe gry z Tegra Zone.


reklama