REKLAMA TP
czwartek, 15 września 2016, Rafał Jeleń

3 powody, przez które Fitbit stoczy się na dno

Mail Fitbit
fot. gsmManiaK.pl

0 odpowiedzi na “Mail Fitbit”

  1. Marcin Suchecki pisze:

    i co to ma wspólnego z gsmmaniakiem?

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Wearables to temat, który często się na gsmManiaKu pojawia, a i Fitbit to ważna figura w tym segmencie. 🙂

  2. robert pisze:

    szybka sprawna reklamacja, najlepszy dashboard o którym p.Rafał nawet nie wspomiał, nie wiem czy bit ma aspiracje ,, globalne,, czy tylko lokalne , w us ma sie mocno, facebook , youtube, pełen jest testerów ich produktów …. moze Polska jest dla nich ……….zbyt odległa?

  3. ert pisze:

    A ja natomiast kibicuję Xiaomi. Jeżeli dopracują Mi Band i wypuszczą kolejną wersję w cenie do 200 zł, to biorę.

  4. Yyy... pisze:

    A co to jest ten Fitbit? Żyję na wsi, nikt tutaj nie wie co to Xiaomi, które trzymam właśnie w ręce, a o jakimś Fitbit to nawet ja nie wiedziałem. A już myślałem, że jestem „świadomym Kowalskim”, a tu jednak ignoranctwo wychodzi ze mnie… ;D

  5. Piotr Paruzel pisze:

    miałem 2 fitbity charge hr i surge i co …. każdy z nich po użtykowaniu rocznym się zepsuł – wprawdzie charge hr zalałem trenując i złapała mnie ulewa to surge odpadł podczas mycia zegarka pod kranem… reklamacja nie przyjęta ponieważ zegarek nie może obcować z wodą


reklama