Samsung wezwał nabywców Galaxy Note 7, by zwrócili oni zakupione egzemplarze. To wszystko przez wybuchające baterie. W tekście złączamy oficjalne oświadczenie Samsung Polska.
Dokładnie 19 sierpnia Samsung Galaxy Note 7 trafił do sprzedaży na 10 rynkach i od tego momentu w sieci pojawiło się kilka niezależnych raportów, wskazujących na niebezpieczne przypadki wybuchów akumulatorów w czasie ładowania. Jak informuje agencja Yonhap, Samsung wydał specjalne oświadczenie, w którym wezwał nabywców Galaxy Note 7 do zwrotu zakupionych urządzeń.
Problem z wadliwymi akumulatorami dotyczy podobno tylko 24 smartfonów na milion, jednak Samsung postanowił (słusznie) nie bagatelizować tego zjawiska. Już wcześniej informowałem, że producent ma zaostrzyć kontrolę jakości i przeprowadzić własne śledztwo w tej sprawie, które wykazało winę akumulatorów, produkcji firmy ITM Semiconductor.
Samsung wymieni wadliwe smartfony za darmo i klienci nie poniosą żadnych kosztów. Na ten czas sprzedaż zostanie wstrzymana do odwołania.
Samsung uznaje dostarczanie produktów najwyższej jakości za priorytet, a każdy odnotowany przez naszych klientów incydent, traktujemy niezwykle poważnie. W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note 7, przeprowadziliśmy drobiazgowe dochodzenie, które wykazało problemy z baterią.
Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7.
Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.
Zdajemy sobie sprawę z niedogodności jakie niesie za sobą ta sytuacja, ale chcemy być pewni, że Samsung dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości. Bardzo blisko współpracujemy z naszymi partnerami, aby mieć pewność, że proces wymiany urządzeń będzie tak wygodny i efektywny jak to tylko możliwe.
Źródło: Sammobile, Yonhap, Samsung Polska
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…