>
Kategorie: Informacje prasowe Newsy Plus

Nowość w Plusie: prawnik przez telefon i e-mail

Pomoc prawna to nowa propozycja sieci Plus dla klientów biznesowych. Od 29 lipca w ofercie JA+ Moja Firma znajdzie się usługa dostępowa z zakresu doradztwa prawnego przez telefon i e-mail.

Nowa usługa ma zagwarantować klientom biznesowym sieci Plus dostęp w szybkiej i wygodnej formie do rzetelnych konsultacji prawnych w bardzo atrakcyjnej cenie. Usługa Prawnik zapewnia dostęp do Centrum Porad Prawnych, w którym pomocy prawnej udzielają adwokaci i radcowie prawni. Porady świadczone są w formie rozmowy telefonicznej, a w sytuacji gdy niezbędna jest weryfikacja lub sporządzenie dokumentu prawnego – również przez e-mail, fax lub dedykowane konto klienta.

Centrum Porad Prawnych dostępne jest pod numerem telefonu 801060606 w każdy dzień roboczy w godzinach 8.00 – 20.00. Zakres dostępnych porad prawnych to doradztwo w ramach wszystkich dziedzin prawa związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą i życiem prywatnym z wyłączeniem doradztwa podatkowego. Sprawy, które można kierować do Centrum Porad Prawnych to m.in: kwestie pracownicze, komornicze, spadkowe, alimentacyjne, informacje na temat kosztów sądowych, wzory pism, informacje o najkorzystniejszym sposobie rozwiązania problemu i wiele innych.

Usługa Prawnik daje możliwość:

  • Skorzystania z 1 porady prawnej telefonicznej w miesiącu. W trakcie obsługi zgłoszonego problemu klientowi przysługuje prawo do nieograniczonej liczby kontaktów z Centrum Pomocy Prawnej. Porada prawna niewykorzystana w danym miesiącu przechodzi na kolejny, przy czym maksymalnie można mieć dwie usługi.
  • Zlecenia opracowania 1 dokumentu prawnego raz na 6 miesięcy. Zlecone może być na przykład przygotowanie umowy, pisma urzędowego, pisma procesowego do wartości przedmiotu sprawy 150.000 zł z wyłączeniem środków zaskarżenia.

Z Usługi Prawnik może skorzystać każdy klient biznesowy posiadających abonament telefoniczny w sieci Plus. Aktywować ją można wysyłając bezpłatnego SMS-a na nr 2601, dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta na numer 601102601 lub osobiście w Punkcie Sprzedaży Plusa. Opłata miesięczna za usługę wynosi 11,90 zł netto (14,64 zł z VAT).

Źródło: Informacja prasowa.

Jarosław Boroński

https://plus.google.com/u/0/111974265879804048646/posts -- [;

Najnowsze artykuły

  • Newsy
  • Nothing
  • Telefony

Nothing potwierdza start aktualizacji systemu Nothing OS 4.0 bazującego na Androidzie 16

Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…

20 listopada 2025
  • Operatorzy
  • Play

Operator obniża ceny o 20 złotych. Jeśli go brać, to właśnie teraz

Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…

20 listopada 2025
  • Newsy
  • OnePlus
  • Telefony

Przegrzewający się OnePlus nie radzi sobie ze Snapdragonem – to problem telefonu, na który tak mocno liczyłem

Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…

20 listopada 2025
  • Amazfit
  • Newsy
  • Wearables

Wytrzymały, piękny i w odświeżonej wersji. Amazfit T-Rex 3 Pro znów zachwyca dostępnymi funkcjami

Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…

20 listopada 2025
  • Promocje

Jeżeli kupiłeś Samsunga podczas premiery, to możesz zacząć wyrywać sobie włosy. Teraz flagowca kupisz za pół ceny

Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…

20 listopada 2025
  • Promocje

Polska perełka do odebrania w Amazon! To ostatni moment na zgarnięcie hitu

Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…

20 listopada 2025