LG X5 i LG X Skin to smartfony wyposażone w wyświetlacze HD, czterordzeniowe procesory, smukłe obudowy i skromne baterie. Oba urządzenia nie są też niestety specjalnie atrakcyjne.
Smartfony z serii X od LG mają być na swój sposób wyjątkowe, jednak patrząc na właśnie zaprezentowane modele X5 i X Skin trudno mi znaleźć wyróżniające je cechy.
Jak widzicie specyfikacja techniczna LG X5 jest bardzo typowa. Według producenta model ten ma wyróżniać smukła obudowa i mała waga, a 5.5-calowy wyświetlacz ma się idealnie sprawdzić jako narzędzie do konsumpcji treści multimedialnych. Phablet na rodzimym rynku producenta został wyceniony na równowartość 173 dolarów (ok. 690 złotych netto).
LG X Skin również ma przyciągać wzrok potencjalnych klientów smukłą sylwetką i niską wagą, a ja pewnie zwróciłbym również uwagę na spore ramki wokół wyświetlacza – 144,8 mm wysokości przy ekranie o przekątnej 5 cali to naprawdę szczodre gospodarowanie przestrzenią. LG X Skin został w Korei Południowej wyceniony na równowartość 200 dolarów (ok. 800 złotych netto).
Patrząc na większość przedstawicieli nowej serii X mam wrażenie, że Koreańczycy gdzieś się pogubili i ciągle nie mogą się odnaleźć. Smukłość i lekkość okazuje się ważniejsza niż pojemne baterie, a wyjątkowe cechy w większości przypadków wcale nie są wyjątkowe. Pomysł dobry, wykonanie takie sobie, a ja mam nadzieję, że zapowiadane przez LG zmiany pomogą firmie znaleźć świeże spojrzenie.
Źródło: LG
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…
Najlepszy telefon do 1000 zł? Pod rozważania z pewnością trzeba wziąć realme 11 Pro. Posiada…
Jak bardzo zagrożeni jesteśmy w sieci? W 2023 roku prawie 5,5 miliona Polaków kliknęło w…