Firmy z całego świata, należące do różnych branż, często są klasyfikowane w rankingach i zestawieniach, ukazujących ich kapitalizację, wartość marki, czy wpływ na globalną gospodarkę. Rankingi tego typu to głównie wartość marketingowa, którą próbują wykorzystać w promocji poszczególni laureaci. Z lepszym lub gorszym skutkiem. Teraz swoją szansę dostało HTC.
Świat poznał właśnie zestawienie najdroższych brendów z Tajwanu. Pierwsze miejsce zajęła w nim korporacja HTC. Wartość marki producenta urządzeń mobilnych wyceniono w tym roku na 3,6 mld dolarów. To ponad dwa razy lepszy wynik niż przed rokiem.W 2010 liderem był Acer, który teraz musiał się zadowolić drugim miejscem z wynikiem 1,94 mld dolarów. Na podium znalazła się także firma ASUS ze wskaźnikiem na poziomie 1,64 mld dolarów.
To nieprawdopodobne, ale HTC potrzebowało raptem pięciu lat, by osiągnąć tak imponujący wynik. Dziękuję wszystkim użytkownikom, którzy nas wspierają.
Tymi słowami sukces firmy skomentował Peter Chou. Zdaniem CEO tajwańskiej korporacji, firmie nie są straszne żadne przeszkody wynikające z rozwoju własnej marki. Chou przekonywał także, iż marka powinna tworzyć emocjonalną więź z użytkownikiem, a nie tylko kojarzyć się z nowymi technologiami.
Źródła: Taiwan News, Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Smartfon na lata to gratka dla niejednego ManiaKa. Zastanawiasz się, jaki telefon kupić, aby cieszyć…
Dobry tablet wcale nie musi kosztować fortuny. Samsung Galaxy Tab A9+ doczekał się teraz dobrej…
W sieci pojawił się kolejny pretendent do tytułu najlepszego smartfona do 1500 złotych. Motorola Moto…
Motorola Edge 50 Pro potrzebowała raptem 3 tygodni, by stanieć do znacznie bardziej rozsądnej ceny.…
Rynek tanich telefonów do 1000 złotych jest coraz ciekawszy. TCL 50 XL 5G jest jeszcze…
HTC niegdyś był królem Androida, dlatego szkoda patrzeć na jego dzisiejszą sytuację. Powrót na tarczy,…