Największym problemem po zakupie smartfonu z Chin jest brak wsparcia ze strony sprzedawcy oraz producenta. Klient jest pozostawiony sam sobie. Problem ten dostrzegła firma Elephone i znalazła sensowne rozwiązanie.
Elephone wyciąga pomocną dłoń do europejskich konsumentów, i tym samym poprawia obsługę i oferuje bezpośrednie wsparcie po sprzedaży dla produktów Elephone. Nowe ośrodki serwisowe zostały otwarte w Moskwie, w Rosji i Hiszpanii, ale teoretycznie wszyscy europejscy klienci mogą korzystać z usług świadczonych na terenie wspomnianych krajów.
Obsługa po sprzedaży świadczona jest przez firmę Tomrepair z siedzibą w wyżej wymienionych krajach, a klient musi być świadomy faktu, że jest on odpowiedzialny za opłaty związane z transportem produktu w obie strony.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Samsung Galaxy F55 to już kolejny smartfon ze skórzaną obudową. Czas, by nareszcie takie modele…
Amazfit Balance doczekał się właśnie aktualizacji, która dodaje zegarkowi sporo funkcji sportowych. Właściciele smartwatchy będą…
Użytkownicy komunikatora WhatsApp na Androidzie mają po najnowszej aktualizacji pewien problem. Okazuje się bowiem, że…
Masz dosyć smartfonów i marzy Ci się cyfrowy detoks? Nokia 3210 2024 od HDM pozwoli…
Promocja na smartfona za 10 złotych brzmi jak niespełnione marzenie każdego ManiaKa. Teraz jest jednak…
Swoje urodziny obchodzi jeden z najpiękniejszych i najlepiej wykonanych telefonów w historii. Smartfon z metalową…