Największym problemem po zakupie smartfonu z Chin jest brak wsparcia ze strony sprzedawcy oraz producenta. Klient jest pozostawiony sam sobie. Problem ten dostrzegła firma Elephone i znalazła sensowne rozwiązanie.
Elephone wyciąga pomocną dłoń do europejskich konsumentów, i tym samym poprawia obsługę i oferuje bezpośrednie wsparcie po sprzedaży dla produktów Elephone. Nowe ośrodki serwisowe zostały otwarte w Moskwie, w Rosji i Hiszpanii, ale teoretycznie wszyscy europejscy klienci mogą korzystać z usług świadczonych na terenie wspomnianych krajów.
Obsługa po sprzedaży świadczona jest przez firmę Tomrepair z siedzibą w wyżej wymienionych krajach, a klient musi być świadomy faktu, że jest on odpowiedzialny za opłaty związane z transportem produktu w obie strony.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…