czwartek, 12 maja 2016, Michał Milc

Test: ASUS ZenFone Zoom. Smartfon fotograficzny z zoomem optycznym

asus-zenfone-zoom-19
ASUS ZenFone Zoom / fot. gsmManiaK.pl
  • Kupiec

    „Po około 2 sekundach od jego wciśnięcia aparat jest gotowy do pracy, a po dwóch kolejnych mamy zdjęcie.”
    Czy to oznacza, że zdjęcie jest gotowe po 4 sekundach od wciśnięcia przycisku?

  • joten51

    Mam ZenFona 2 tego najlepszego. Pomijam pochwały, bo to wspaniała konstrukcja. Jedno tylko mnie wkurza. To ciągłe dążenie do zmniejszania ramek, szczególnie z boku. Taka tendencja wręcz uniemożliwia bezpieczne trzymanie smartfonu w dłoni. Lekkie jej ściśnięcie powoduje oddziaływanie dłoni na ekran z boków i zupełnie niepożądanymi reakcjami urządzenia. Zupełnie nie rozumiem, jak obsługują posiadacze swoje ekrany pozaginane na boki. To jest zapewne gehenna. Czasami lubię sobie pograć w kulki i tylko plastikowy uchwyt pozwala mi spokojnie grać, bo trzymanie go w dłoni roznosi kulki po całym ekranie. Miałem poprzednio Samsunga Galaxy NOTE i to była według mnie granica zwężania ramek (4,2 mm). W ZenFonie (3 mm) już jest za mało. A tu widzę, że różni durnie kwiczą o jeszcze węższe. NOTE dałem Córce, która używa go do dziś ( a ma już 5 lat) do robienia świetnych zdjęć, ja ze względu na 2 karty kupiłem ZenFona 2. Jednak szukam jakiegoś co by miał duży ekran (od 5,5 do 6″) i ramki pozwalające spokojnie go obsługiwać. Na razie nie ma nic, a chciałbym właśnie ASUSA.

  • Bang

    Tekst zawiera błędy, dlaczego cpu w tabeli to 2560, snapdragon 808 ma adreno 418

    • http://www.gsmmaniak.pl/ Michał Milc

      Bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi na błędy. Już poprawiłem, co trzeba.

  • Konrad

    Wlasnie mam zenfona 6 aparat jest tak szybki w roboeniu zdjec ze szok to jakas parodja do tego wypuscili lizaka z masa bledow dobrze ze mozna bylo wrocic do starszej wersji ogólnie nie polecam telefonow tej firmy lepiej przebolec i wziasc cos drozszego niz potem nazekac ze sie kase w bloto wyrzucilo

  • Mariusz

    Mówisz że robi żałosne zdj no to nieźle patrząc po lg g flex, s6 edge itp. Jak za cene 600zl telefon dobry mam go 2 lata i śmiga wszystko może problem był po stronie użytkownika? Minus to faktycznie słaby głośnik i jak już coś to bateria mimo że jest duża trzeba czesto ładować nie wiem jak inni ja patrzę na podzespoły nie na logo i szpan

    • amolex

      nie no, robi świetne zdjecia ! tak świetne że moje telefony z 2010 roku takie same robiły 😀 chciałeś zabłysnac, wrzucic jakies nazwy których nawet nei znasz i po co ci to było? wydało sie ze nie maszp ojecia o czym mówisz 😀 nigdy nie miałes innego smartfona to skad mozesz wiedziec jakie zdjecia robia nawet przecietne telefony za 500 zł, proste

  • boo

    Nigdy nie mialem w reku telefonu od Asusa. Za to chcialem sobie kupic „ladny” tablet Asusa. Plecy to istna plastikowa masakra. Z telefonami jest tak samo, tez materialy jak z chinskich, tanich zabawek?

  • Slasher

    Czesto robie zdjecia synkowi. Na max zoomie powinny wychodzic ladne portrety. Probowales? Czy ladnie zamazuje tlo?

  • Mariusz

    Zenfony kicha? Dobre telefony za małą kase mam zenfone 6 smiga dobrze ladne zdj robi patrzyłem na zenfone 2 i jest naprawde super ale zastanawiam sie czy nie zmienic asusa na oneplus bądź też lecco

    • amolex

      no no, też miałem Zenfona 6 😀 jesli uwazasz ze on robi ładne zdjecia to chyba nigdy w zyciu nie miałes innego telefonu 😀 szkoda że nie wspomniałeś o żałosnej jakości rozmów, załosnych głosnikach, tym cudowny maparacie który dopiero p oroku po aktualizacj potrafiłnagrywac ziarniste video w nocy za to bez slow motion, bo wczesniej nawet nie łapało wiecej niz 15 klatek na sekunde 😀

  • Konrad

    Te zenfony to kicha niesamowita warte gora 200e raz kupiłem ale tylko raz nie polecam chyba ze naprawde dla desperata

  • Konrad

    Te zenfony to kicha niesamowita warte gora 200e raz kupiłem ale tylko raz

  • Slasher

    Ekwiwalent dla pelnej klatki 28-84mm.

  • Taurusileo

    Do autora: test ok, ale „za nadto”? Czy zanadto?


reklama