Nie tylko MySpace ostrzy sobie zęby na udziały w rynku mobilnej reklamy. Jak się okazuje, na podobny pomysł wpadł Flickr – serwis wymiany zdjęć i filmów. Udostępnione zostaną klipy wideo dla użytkowników mobilnej wersji portalu.
Wszystkie udostępnione filmy będą dostępne dla użytkowników iPod Touch oraz iPhone’u. Wkrótce kolejne urządzenia zostaną dodane do listy obsługiwanych. Inne ze zmian w wersji mobilnej, to np. dodawanie komentarzy do zdjęć oraz wybór ulubionych. Łatwiejsze ma być dodawanie, wyszukiwanie oraz zarządzanie kontaktami. Łatwiej ma być również przesłać fotki e-mailem z komórki na serwery Flickra.
źródło: slashphone
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Nothing w końcu ujawnił datę startu aktualizacji. System Nothing OS 4.0 oparty na stabilnym Androidzie…
Sieć Play wprowadziła nową promocję Black Week. Tym razem nie dotyczy ona telefonów komórkowych czy…
Wszystko wskazuje na to, że OnePlus 15 nie jest tak doskonały, jak się spodziewano, a…
Amazfit wprowadza nową, mniejszą wersję modelu Amazfit T-Rex 3 Pro. Zmniejszyła się średnica ekranu względem…
Samsung Galaxy S25 Edge to bezapelacyjna ciekawostka producenta z bieżącego roku. Podczas premiery flagowiec kosztował…
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to polska hybryda przygodówki i RPG, osadzona…