Niepokojące głosy dochodzą ze strony użytkowników aplikacji oraz strony T-Mobile, które w wyniku błędu logują ich na konta innych klientów tego operatora. Sytuacja jest poważna, gdyż MiBOA pozwala m.in. na przegląd bilingów oraz zarządzanie usługami.
MiBOA, czyli mobilna aplikacja T-Mobile, pozwala użytkownikom na zarządzanie swoim kontem i dzięki niej można zobaczyć informacje o fakturach i stanie płatności, przeglądać bilingi oraz dane abonenta, czy też doładować konto, niekoniecznie posiadanego przez siebie numeru. Możecie więc sobie wyobrazić jakie szkody może spowodować obca osoba, której udałoby się włamać na takie konto. Jak donosi serwis Niebezpiecznik.pl, celowe włamanie wcale nie jest potrzebne, by dostać się do cudzego konta, gdyż w wyniku błędu aplikacja automatycznie loguje na konta różnych klientów różowego operatora. Podobny problem dotyczy strony iboa.pl.
Problem ten dotyczy funkcji automatycznego logowania, która została już zablokowana przez T-Mobile, a prace nad naprawieniem tego błędu ciągle trwają. Interwencja zajęła jednak operatorowi aż godzinę, a w tym czasie sporo kont zostało narażonych na niebezpieczeństwo ingerencji osób obcych. Oczywiście nikomu w tym momencie nie chcę zarzucić nieuczciwych zamiarów, jednak jeśli korzystacie z MiBOA, to dla własnej pewności sprawdźcie swoje konto, gdy problem zostanie rozwiązany. Gdyby coś się nie zgadzało, to zgłoście sprawę do T-Mobile.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
HUAWEI Enjoy 70s odbył oficjalną premierę. Wygląd rodem z flagowca to nie jedyna mocna strona…
Dopakowany superśredniak z SD8G3, baterią 6100 mAh i ładowaniem 100 W zbliża się do premiery.…
Teraz masz okazję kupić taniej niż kiedykolwiek wcześniej smartfon z ex-flagowym Snapdragonem, aż 16 GB…
Smartfon jest już aparatem, konsolą do gier, narzędziem komunikacji, więc czemu nie... lekarzem pierwszego kontaktu?…
iQOO 13 to dowód na to, że nawet w 2024 roku da się zrobić "zabójcę…
Nadchodzące flagowce OnePlus, Oppo i realme mają otrzymać akumulatory o pojemności aż 6000 mAh. Brzmi…