REKLAMA TP
środa, 27 lipca 2011, Krzysztof Swoboda

Samsung Galaxy S 2 i9100: pierwsze wrażenia

0 odpowiedzi na “2011-07-27-183402”

  1. emil pisze:

    Czyli swobodnie można powiedzieć, że nie jest źle.

  2. Mike2 pisze:

    Nic nie mam do Samsunga ale trochę drażni brak własnej inicjatywy tylko kopia (zresztą średnio udana) iPhone’a (ale oczywiście zaraz wszyscy zakrzyczą że to nieprawda):
    „…Metalizowana ramka obiegająca telefon również prezentuje się okazale…”, „…Minimalizm, który dominuje na obudowie…”
    I nie przeszkadza mi to – jedynie drażni udowadnianie że tak nie jest.

  3. Krzysztof Swoboda pisze:

    @emil, pewno, że nie jest źle 😉 odblokowany bootloader to pełna swoboda w wyborze systemu, dla przykładu 🙂

  4. Andrzej pisze:

    Mój SGS II od ponad 2 tyg. w serwisie – zgodnie z treścia gwarancji już powinien być naprawiony, nie mają do nich części, liczy się wynik sprzedaży a nie zadowolenie pozyskanych klientów – zamin oddasz do serwisu skopiuj sobie gwarancję – bądą ci wciskać, że mają znacznie więcej czasu na naprawę niż wynika z treści gwarancji. Czy samsung to szaj….?

  5. rey pisze:

    @Andrzej – serwis serwisowi nie równy ;/ Ja np byłem swego czasu b. dobrze potraktowany właśnie w Samsungu.

  6. Andrzej pisze:

    Problem jest z częściami a nie serwisem. Centrala nie dostarcza ich do serwisów. Części są pewnie potrzebne aby chwalić się rekordami sprzedaży nowych telefonów, zdobytego klienta mają w głębokim poważaniu.


reklama