reklama
Copyright © gsmManiaK.pl wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści. |
Największa sieć blogów Nowych Technologii techManiaK.PL CATALIST s.c., ul. Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków 498 queries. 0,128, 0.127 (0,128) (187747320.75, G43h2F272a) |
Czyli swobodnie można powiedzieć, że nie jest źle.
Nic nie mam do Samsunga ale trochę drażni brak własnej inicjatywy tylko kopia (zresztą średnio udana) iPhone’a (ale oczywiście zaraz wszyscy zakrzyczą że to nieprawda):
„…Metalizowana ramka obiegająca telefon również prezentuje się okazale…”, „…Minimalizm, który dominuje na obudowie…”
I nie przeszkadza mi to – jedynie drażni udowadnianie że tak nie jest.
@emil, pewno, że nie jest źle 😉 odblokowany bootloader to pełna swoboda w wyborze systemu, dla przykładu 🙂
Mój SGS II od ponad 2 tyg. w serwisie – zgodnie z treścia gwarancji już powinien być naprawiony, nie mają do nich części, liczy się wynik sprzedaży a nie zadowolenie pozyskanych klientów – zamin oddasz do serwisu skopiuj sobie gwarancję – bądą ci wciskać, że mają znacznie więcej czasu na naprawę niż wynika z treści gwarancji. Czy samsung to szaj….?
@Andrzej – serwis serwisowi nie równy ;/ Ja np byłem swego czasu b. dobrze potraktowany właśnie w Samsungu.
Problem jest z częściami a nie serwisem. Centrala nie dostarcza ich do serwisów. Części są pewnie potrzebne aby chwalić się rekordami sprzedaży nowych telefonów, zdobytego klienta mają w głębokim poważaniu.