Norweska Opera właśnie zapowiedziała współpracę z największym polskim portalem społecznościowym – NK. Serwis ten jest swego rodzaju fenomenem – nawet starsi ludzie, rodzice czy dziadkowie decydowali się na zakładania tam kont, podczas gdy średnia wiekowa osób korzystających z portali takich jak Facebook czy fotka jest raczej na dość niskim poziomie.
W czasie wakacji użytkownicy będą mogli być na czasie w kwestii tego, co słychać u ich znajomych z portalu, dzięki funkcji „Na wakacjach”. Opcja ta jest dostępna z poziomu naszych telefonów komórkowych.
Współpracę z portalem NK traktujemy bardzo poważnie. Spodziewamy się tego, że nasi użytkownicy będą mogli mieć dostęp do swojego ulubionego portalu społecznościowego podczas wylegiwania się na plaży. Dokładnie tak jak powinno być. Cieszy nas fakt, że portal NK zdecydował się podjąć z nami współpracę.
– mówi Krystian Kolondra, główny menadżer firmy Opera w Polsce.
Strony internetowe wyświetlane w mobilnej wersji Opery są kompresowane o 90%, co wiąże się z dużo mniejszym wymaganym przesyłem danych – a co za tym idzie, z mniejszymi kosztami za korzystanie z internetu.
Źródło: Opera
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.