Swego czasu z nieukrywaną satysfakcją przytaczałem, jak dziennikarze Techtree.com pokazali co tak naprawdę oznacza: „Twice as fast”. Takim to sloganem Apple reklamuje swój iPhone 3G. Ale już NIE wszędzie, ponieważ w Wlk. Brytanii reklama została zakazana.
Okazuje się, że nie wszyscy zapoznali się z porównaniem przygotowanym przez Techtree, ponieważ brytyjski urząd Advertising Standard Authority (ASA) odnotował 17 skarg na filmik Apple. Użytkownicy uważali, że reklama celowo wprowadziła ich w błąd sugerując, że strony internetowe w iPhonie 3G ładują się w ciągu sekundy.
Apple z kolei odpierał zarzuty twierdząc, że hasło: „Twice as fast” odnosiło się do porównania pomiędzy iPhonem 2G i 3G. Cóż, niewątpliwie poprzedni iPhone był jeszcze wolniejszy.
Dla przypomnienia wszystkim niedowiarkom i ewentualnym osobom, które mogłyby poczuć się wprowadzone w błąd, przytaczamy ponownie filmik przygotowany przez Techtree:
źródło: PC world
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Cienka brzytwa w aksamitnie czerwonym wydaniu stała się oficjalna. Świeży vivo V30e wygląda ślicznie, oferuje…
Jestem przekonany, że POCO F6 znajdzie się w kieszeni wielu z Was. Do debiutu przygotowuje…
Jeżeli w 2024 roku jakikolwiek telefon ma zbliżyć się do ideału, tu flagowa Sony Xperia…
Zdjęcia Google pomogą rozprawić nam się z osobami, których nie chcemy już więcej widzieć. Nowość…
Czy wiesz, który smartfon sprzedał się w Polsce w największej liczbie egzemplarz? Nie był to…
Spotify w darmowej wersji staje się uboższy, niż dotychczas. Serwis powoli usuwa funkcję, która do…