Jednym z najszybciej rozwijających się oraz największych rynków do adaptacji dla wielu firm jest segment urządzeń ubieralnych. Smartwatche niestety są jeszcze niedopracowane pod wieloma względami. ARM planuje udostępnić swój wydajny układ graficzny do tych małych sprzętów.
Trzeba przyznać jasno. Grafika oraz jej przetwarzanie nie są najmocniejszą stroną produktów, które możemy nosić na ręce lub innych elementach ciała. ARM chce wprowadzić do smartwatchy i urządzeń ubieralnych swój układ Mali-470, który bez problemu obsłuży technologię OpenGL ES 2.0 zapewniając użytkownikom bardziej zaawansowane wrażenia wizualne. Najważniejszym elementem jednak będzie skupienie się na żywotności baterii całego sprzętu.
Układ Mali-470 ma zostać wykorzystany do wydłużenia i podtrzymania wydolności energetycznej miniaturowych wearables. To dobra wiadomość dla wszystkich osób, które planują w przyszłości zakupienie smartwatcha lub opaski rejestrującej aktywność. Póki co jednak, ARM nie spodziewa się, aby sprzęty z ich układem trafiły do sprzedaży wcześniej niż w 2016 roku. Niestety, będziemy musieli uzbroić się w cierpliwość.
źródło: ARM
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Wygląda na to, że YouTube niedługo zarzuci Was nowymi, niepomijalnymi reklamami. Google testuje właśnie funkcję,…
OPPO szykuje się do globalnej premiery aż kilku urządzeń. Poza słuchawkami Enco Buds 3, smartwatchem…
Nothing Phone 3a Pro to moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych telefonów do 2000 złotych.…
Sker Ritual – to bez wątpienia FPS, który można określić mianem niedocenionego. Teraz każdy z…
Wydany swego czasu komunikat przez Santander może zaskoczyć wielu klientów. Popularny bank poinformował użytkowników o…
Być może nie najlepszy na rynku i być może nie najwydajniejszy. Ale na pewno bardzo…