Jesteśmy na konferencji prasowej wirtualnego operatora telefonii komórkowej Virgin Mobile, który zaprezentuje dzisiaj najnowszą ofertę.
Najnowsza oferta otrzymała nazwę #FREENIUM i zawiera w sobie comiesięczne paczki minut, wiadomości tekstowych oraz paczki danych. Jest to oferta darmowa – jedyna taka w Polsce!
Oferta #FREEMIUM to połączenie darmowych pakietów (opisane wyżej) z możliwością dokupienia dodatkowych usług z oferty premium.
Bezpłatna opcja zawiera w sobie paczkę danych o wielkości 300 MB, 30 minut do wszystkich oraz 30 wiadomości tekstowych – bez żadnych zobowiązań, bez umowy.
Najnowszy pakiet ważny jest przez 30 dni i co miesiąc odnawia się automatycznie. Po jego wykorzystaniu klient nadal może korzystać z usług ale zgodnie z cennikiem usług, lub skorzystać z dedykowanego pakietu. Można go również aktywować bądź dezaktywować na życzenie, dzięki czemu zachowuje ona daleko idącą elastyczność.
Dedykowany pakiet #PÓŁDARMO to między innymi nielimitowane połączenia głosowe do wszystkich sieci komórkowych oraz na numery stacjonarne za 19 złotych miesięcznie, ale przygotowano oczywiście różnorodne pakiety, które klient będzie mógł wybrać w zależności od zapotrzebowania. Będzie można np. kupić pakiet 30 minut bądź 300 SMSów za dodatkowe 3 złote, 60 minut bądź 500mb transferu danych za ,,piątkę”, 3GB neta za 15 złotych bądź nielimitowane rozmowy do wszystkich za 19 złotych.
Virgin próbuje swoją ofertą dotrzeć przede wszystkim do młodych użytkowników, o czym świadczy ,,twarz” nowej oferty, jaką jest Gigababcia 🙂 Oferta #Freemium będzie dostępna od 15 października i jest skierowana do wszystkich klientów, zarówno nowych, jak i tych przenoszących numer. Specjalne startery trafią do pierwszych kiosków już jutro.
– Myślę, że #FREEMIUM jest ciekawym odświeżeniem polskiego rynku telekomunikacyjnego. Postanowiliśmy pozytywnie zaskoczyć naszych klientów i zaoferowaliśmy produkt zupełnie za darmo. Dodatkowe, płatne komponenty to świetna opcja dla tych, którzy są świadomi swoich potrzeb i cenią elastyczność. Liczymy na to, że poprzez tę ofertę uda nam się dotrzeć do nowej grupy odbiorców naszych usług.
– mówi prezes VMP, pani Grażyna Piotrowska – Oliwa
A co wy sądzicie o tej ofercie? Bo według mnie wirtualny operator robi kolejny, olbrzymi krok, by osiągnąć zakładany pułap miliona klientów w przeciągu najbliższych trzech lat. Jeżeli pan Piotr Suchodolski dalej będzie tworzył tak wyróżniające się oferty, to zapewne cel ten zostanie osiągnięty jeszcze szybciej.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.