Huawei Polska wprowadza przyjazną i wygodną gwarancyjną usługę serwisową w systemie door-to-door.
Najnowszy standard w firmie Huawei początkowo obejmować będzie swoim zakresem smartfony Huawei P8 i Huawei P8 lite, a w ciągu najbliższych kilku miesięcy rozszerzony zostanie o kolejne modele urządzeń z portfolio producenta.
W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.
Wprowadzenie usługi gwarancyjnej w systemie door-to-door to kolejny krok w celu podnoszenia standardów obsługi klienta. Warto przypomnieć, że Huawei P8 na polskim rynku został objęty specjalną, rozszerzoną gwarancją „2+1” (3-letnia gwarancja). Ponadto producent objął urządzenie 3-miesięcznym okresem ochrony na uszkodzenia mechaniczne (z wyjątkiem zalania).
Wprowadzenie systemu gwarancyjnego door-to-door to bardzo dobre rozwiązanie w przypadku tej firmy. Przynajmniej klient będzie miał pewność, że smartfon trafi do odpowiedniego punktu serwisowego i skróci się czas oczekiwania na naprawę oraz zwrot towaru. Szkoda tylko, że wraz z nowym standardem nie zostanie podwyższona jakość świadczonych usług (kompetencje serwisantów).
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zapraszam do przeglądu najważniejszych informacji ze świata smartfonów i nie tylko w serii "Zima o…
Samsung Galaxy S23 może być uważany za ideał opłacalnego telefonu dla wielu ManiaKów. Ma bowiem…
Masz dość reklam na YouTube? Szykuj się na ich podwójną porcję – teraz Google dołoży…
Infinix GT 20 Pro to niedrogi telefon stworzony z myślą o graczach, który sprawdzi się…
Szukasz smartfona na lata? W takim razie dobrze trafiłeś. Przygotowałem zestawienie kilku telefonów, które oferują…
Xiaomi 11T Pro to ex-flagowiec Xiaomi, który dostępny jest teraz w Polsce za mniej niż…