Zapewne znaczna część z Was namiętnie korzysta ze wszelkiego typu aplikacji, dostępnych na platformę mobilną, której obecnie używacie. Z tego, co można wywnioskować z Waszych komentarzy, jedni chcą szybkich zmian ilościowych w sklepach z aplikacjami, a inni zadowolą się zdecydowanie okrojoną ofertą, w której dostępne będą programy dobrej jakości. Bez względu na to, który model preferujecie, może Was zainteresować garść ciekawostek, dotyczących największego sklepu z aplikacjami – App Store.
Marki takie jak 148Apps, Chomp i Chillingo wzięły się za dokładne prześledzenie aplikacji zebranych w App Store. Okazało się, że przez serwis przewinęło się już 500 tys. programów. Teraz dostępnych jest 400 tys. aplikacji, co oznacza, że 1/5 została swego czasu usunięta, zamieniona itp.
Dostarczone dane ukazały także, iż w serwisie znajduje się 37% bezpłatnych programów. Na zakup pozostałych należałoby wydać 892 tys. dolarów. Średnia cena płatnej aplikacji to 3,64 dolara, ale blisko 1/3 kosztuje poniżej dolara. Najbardziej rozbudowanym działem App Store są gry, które zajmują 15% serwisu. Na dalszych miejscach plasują się książki (14%), rozrywka (11%) i edukacja (8% – w dzisiejszych czasach jest to całkiem niezły wynik). Rekordzistą pod względem popularności wśród płatnych programów okazała się gra Angry Birds, która była numerem 1 przez 275 dni.
Źródło: PCWorld
Źródło:
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Rozpędzony fintech Revolut wprowadza do swojej oferty kolejne nowości. Tym razem zaoferuje własne usługi telekomunikacyjne.…
Motorola Edge 60 Fusion jest już u mnie na testach wystarczająco długo, bym mógł podzielić…
Ogromny atak hakerski przeprowadzono dzisiaj na rządową aplikację mObywatel. Polacy stracili dostęp do kluczowych e-usług.…
Majowa aktualizacja dla serii Samsung Galaxy S25 nie przyniesie zapowiadanych nowości. Zamiast usprawnień aparatu i…
To już ostateczne i oficjalne - OnePlus 13T nie trafi do sprzedaży w Polsce. Poza…
Nowy układ graficzny Nvidia RTX 5060 dla laptopów pojawił się w bazie Geekbench. GPU w…