Już od jakiegoś czasu ujrzeć można było w Sieci plotki, jakoby serwis społecznościowy Twitter miał przyłączyć TweetDeck – powiązaną z tematem aplikację (a dokładniej – jej twórców) – do swojej operacji. Teraz, kadra z firmy legitymującej się logiem niebieskiego ptaka oficjalnie powiadamia szerszą publikę o wchłonięciu TweetDeck w swoje struktury.
All Things Digital – internetowy magazyn publikacyjny specjalizujący się w technologiach i wiadomościach dotyczących firm – raportuje, jakoby zakup TweetDeck przez Twitter miał kosztować od 40 do 50 milionów dolarów amerykańskich. CEO TweetDeck, Iain Dodsworth ma pozostać na swoim stanowisku i dalej trzymać pieczę nad marką. Owa aplikacja zyskała całkiem sporą popularność na świecie i pozwala na szybkie i wygodne korzystanie z portalu Twitter.
W swoim oficjalnym ogłoszeniu, Twitter zapewnia, że będzie prowadził dalsze inwestycje w rozwój TweetDecka. Czas pokaże, czy będą one trafne i czy podtrzymają (a może nawet zwiększą) popularność i jakość tej aplikacji.
Źródło: Twitter
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.