, Android Newsy Phablety Smartfony Sony

Sony Xperia Z5 Premium, czyli kiedy rozsądek zastępuje magia cyferek

Sony Xperia Z5 Premium /fot. techzoom.it

Sony Xperia Z5 Premium /fot. techzoom.it

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:
  • Michal

    mogli zaczekac na Snapa 820 a tak znowu bedą plecy pekac i problemy z przegrzewaniem. Design tez juz stary czekam na z6c .

  • Michu

    Artykuł zupełnie zbędny. Czy ktoś komuś każe kupować sprzęt z ekranem o rozdzielczości 4K?!
    Sony zaprezentuje aż 3 smartfony o różnej wielkości i różnej rozdzielczości ekranu (HD, Full HD, Ultra HD), więc konsument będzie miał wybór.

  • nick

    Telefon będzie wykorzystywał tą rozdzielczość tylko do zdjęć/filmów o odpowiedniej rozdziałce, poza tym wszystko będzie renderowane w QHD.

  • Jachoo

    Redakcyjo kochana, autorze malkontencie słyszałeś o rozszerzonej rzeczywistiści i wrażenuach jakie dają ekrany wysokich rozdzielczości ? Brawo Sony, inni będą gonić!

  • Robin

    Artykuł ma na celu wniesienie na wyżyny Polskiej mentalności narzekania na postęp i akumulatory! Ja ładuje codziennie i jestem szczęśliwy, dzięki mnie ludzie w tauronie mają pracę.

  • FireFrost

    Ale wiesz, ze przy korzystaniu z telefonu nie da sie zauwazyc roznicy miedzy fullhd a 4k?

  • Wllsn66

    Masakra jak sony decyduje się na ekran full HD w swoich flagowych telefonach bo twierdzi że większa rozdzielczość jest nie potrzebna to cała rzesza ludzi plus ludzie którzy tu piszą wypowiadają się na ten temat że sony jest beznadziejne że nie idzie na przód już nie powiem nic na temat wyglądu smartfonów Xperia Z jak wszyscy psioczą że nuda… Po co zmieniać coś co jest ładne i wręcz idealne? A jak sony robi ekran 4 k to nagle też jest źle… Hehehe to się w końcu wszyscy zdecydujecie

  • FireFrost

    Trzeba by zobaczyć czy przy zastosowaniu takiego ekranu w VR widać różnicę względem 2k. Nawet jeśli tak, to nie zmiania to faktu, że łączenie takiego ekranu ze S810 to czysta głupota

  • Igor

    Masakra…
    Zageszczenie takiego ekranu przyda sie przedewszystkim do rozszerzonej rzeczuwistosci. I po to powstanie ten smartfon. I taka infirmacja byla w przecieku. Ale jak zwykle redaktorzyny z gsmmaniak prezentuja zalosna mowe nienawisci na sony by tylko ich srajfpny wypadly lepiej. Pozdrawiam

    • http://www.gsmmaniak.pl/ Mateusz Jan Kozielski

      O. Nie wiedziałem, że jestem na liście płac Apple. 😉 A tak na serio, niezależnie od tego, który z producentów zaprezentowałby taki sprzęt, to uznałbym to za zupełnie bezsensowne.

  • Proktolog

    Czy 4k to przesada to się okaże. Może będzie super. Tym się nie martwię. Problemem jest bateryjka. To coś nienaturalnego, że flagowce sony czy samsunga mają akumulatory systemu „mniej niż zero”. Czasy pracy smartfonów są takie same lub krótsze niż ich poprzedników. Wygląda to na jakąś zmowę „trustów, karteli i wrzechpotężnej władzy kapitałów”. Tylko po co?

  • Kamil

    Stare Nokie miały małe wyświetlacze i nie miały aplikacji, które cały czas pracują w tle. Nie miały nawet WiFi! To wszystko zużywa baterię. Sony z wyświetlaczem 5,2 cala w trybie stamina-bez tych dodatkowych funkcji-wytrzyma ponad trzy tygodnie i nadal można robić i przyglądać zdjęcia. A że Z5+ będzie miał 4k komu to przeszkadza? Niech nawet buty sznuruje i krawaty wiąże

  • Andriej

    2K to tez za duzo ale czy to ma znaczenie dla kogoś goniacego za cyferkami? Brawo dla Sony że pozostałe flagowce beda mialy normalne ekrany. Baterii nie ma sie co czepiac, samsung przy wiekszej rozdzielczosci ma baterie mniejsza. Szkoda ze sony nie robi compacta w wersji dual. Wtedy bym sie skusil (po pierwszym spadku cen oczywiscie) 🙂

  • Dd

    Telefon nie będzie miał ekranu 4K. Jeszcze nie pojawił się na rynku a wy już popełniacie takie teksty


reklama